🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29043.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اولین تصاویر احتمالی از گوگل گلس آتی منتشر شد

تصاویر تازه‌ای در سطح اینترنت منتشر شده که به احتمال زیاد به گوگل گلس بعدی تعلق دارد. زمانی که گوگل گلس در سال ۲۰۱۲ وارد بازارهای جهانی شد، بسیاری از کاربران به خاطر قیمت بالای ...

تصاویر تازه‌ای در سطح اینترنت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کاشمر استان خراسان - منتشر شده که به احتمال زیاد به گوگل گلس بعدی تعلق دارد.

زمانی که گوگل گلس - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کاشمر استان خراسان - در سال ۲۰۱۲ وارد بازارهای جهانی شد، بسیاری از کاربران به خاطر قیمت بالای این محصول و ممنوعیت استفاده از آن در محل‌های مختلفی از خرید آن صرف نظر کردند. بعد از چند سال بی خبری،‌ سرانجام گوگل گلس در سال ۲۰۱۷ - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کاشمر استان خراسان - برای استفاده در بخش کسب و کار بازگشت.

عملکرد قابل قبول مدل تجاری گوگل گلس باعث شده تا شایعاتی در مورد مدل جدیدی از این عینک واقعیت افزوده به گوش برسد. در همین راستا، بنچمارک جدیدی در گیک‌بنچ به ثبت رسید که پیشرفت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کاشمر استان خراسان - سخت‌افزاری این مدل معرفی نشده را نسبت به گوگل - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کاشمر استان خراسان - گلس قدیمی نشان می‌دهد.

برای مثال، در این محصول از چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ استفاده خواهد شد که شامل چیپ LTE هم می‌شود. ۳ گیگابایت رم، پشتیبانی از وایفای و نسخه - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کاشمر استان خراسان - پنجم بلوتوث نیز از دیگر ویژگی‌های گوگل گلس بعدی خواهند بود.

در ضمن، به نظر می‌رسد این دستگاه به یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که قادر است ویدیوهای 4K را با ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. لازم به ذکر است که نرخ فریم - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کاشمر استان خراسان - این دوربین در رزولوشن 1080p به ۱۲۰ افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین با توجه به تصاویر منتشر شده از گوگل گلس بعدی در سطح اینترنت می‌توان فهمید که این محصول به خروجی USB-C مجهز شده. در ضمن، نسخه پیش‌فرض اندروید 8 روی گوگل گلس نصب خواهد شد.

با وجود آن که گوگل گلس به موفقیت نرسید اما ظاهرا اپل قصد دارد مانور زیادی روی عینک واقعیت افزوده خود که احتمالا تا سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد بدهد.

- تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کاشمر استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone