تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10109.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

وب‌سایت اوکراینی ترکیب رنگ و ظرفیت حافظه آیفون ۱۳ را فاش کرد

براساس اطلاعات منتشر شده از طریق وب‌سایت اوکراینی ظاهرا آیفون ۱۳ در شش ترکیب رنگ قرمز، مشکی، آبی، بنفش، صورتی و سفید و با دو نسخه با ظرفیت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه ...

براساس اطلاعات منتشر شده از طریق وب‌سایت اوکراینی ظاهرا آیفون ۱۳ در شش ترکیب رنگ قرمز، مشکی، آبی، بنفش، صورتی و سفید و با دو نسخه با ظرفیت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود.

تا زمان رونمایی رسمی از سری آیفون ۱۳ تنها چند روز دیگر باقی مانده و همچنان اطلاعات جدیدی از گوشی‌های مورد انتظار اپل فاش می‌شود. - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر قروه استان کردستان - آخرین مستندات ارائه شده جزئیاتی درباره رنگ و انواع حافظه ذخیره‌سازی آن‌ها را مشخص می‌کند.

شواهد ارائه شده توسط یک وب‌سایت ناشناس اوکراینی، رنگ‌ها و انواع گزینه‌های با حافظه‌ داخلی آیفون ۱۳ و سایر نسخه‌های این گوشی را نشان می‌دهد. طبق این لیست آیفون ۱۳ مینی در دو گزینه با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود و اپل درست مانند نسل قبل آن را در شش رنگ قرمز، مشکی، آبی، بنفش، صورتی و سفید روانه بازار می‌کند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر قروه استان کردستان

آیفون ۱۳ نیز در رنگ‌ها و گزینه‌های ذخیره سازی مشابه مدل مینی در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر قروه استان کردستان - دسترس خواهد بود. جالب است بدانید که اپل امسال مدل ۶۴ گیگابایتی آیفون ۱۳ را عرضه نخواهد کرد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر قروه استان کردستان

در مورد آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس، اطلاعات این وب‌سایت نشان می‌دهد که در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، طلایی و برنز روانه بازار خواهند شد. مدل پرو در دو گزینه با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس خواهد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر قروه استان کردستان - بود و نسخه پرو مکس در گزینه‌های ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. برخلاف - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر قروه استان کردستان - شایعات منتشر شده، هیچ اشاره‌ای به نسخه ۱ ترابایتی نشده است. با این وجود اطلاعات این وب‌سایت نیز هنوز به صورت رسمی اعلام نشده‌اند و نمی‌توان به صورت کامل آن‌ها را دقیق اعلام کرد.

پیش از این گزارشی منتشر شده بود که اپل قصد دارد آیفون ۱۳ پرو را بدون نسخه ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار کند تا کاربران مجبور به خرید گزینه ۵۱۲ گیگابایتی شوند که طبیعتا نسبت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر قروه استان کردستان - به سایر گزینه‌ها قیمت گران‌تری هم خواهد داشت. با این وجود اطلاعات تازه منتشر شده، گزارش قبلی را رد می‌کند.

سری جدید گوشی‌های آیفون با پردازنده قدرتمند A15 روانه بازار خواهد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر قروه استان کردستان - شد. همچنین به نظر می‌رسد اپل قصد دارد در این سری از روزنه مخصوص دوربین سلفی کوچک‌تری استفاده کند. گوشی‌های مورد انتظار اپل سرانجام در روز سه شنبه ۲۳ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر قروه استان کردستان - شهریور ماه معرفی خواهند شد. ما در دیجیاتو مانند گذشته مراسم اپل را به صورت زنده پوشش خواهیم داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone