🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  4. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  5. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29425.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

خانواده باب مارلی اولین بلندگوی هوشمند خود را معرفی کردند

باب مارلی جزو موسیقیدانان برجسته‌ی جهان به شمار می‌رفت که با آهنگ ‌های سبک رگه‌ خود موفق شده، محبوبیت بسیار زیادی میان کاربران کسب کند. خانواده‌ی وی نیز سعی کردند از شهرتش استفاده کرده و چند ...

باب مارلی جزو موسیقیدانان برجسته‌ی جهان به شمار می‌رفت که با آهنگ ‌های سبک رگه‌ خود موفق شده، محبوبیت بسیار زیادی میان کاربران کسب کند. خانواده‌ی وی نیز سعی کردند از شهرتش استفاده کرده و چند وقتی است بلندگو‌ یا هدفون‌ تولید می‌کنند. موفقیت این برند به حدی رسیده که حتی پایش هم به بازار ایران هم باز شده است.

این شرکت که هنوز توسط نوادگان باب مارلی کنترل می‌شود در نمایشگاه CES 2019 از سری محصولات جدیدی با بدنه‌ چوبی رونمایی کرده‌ است؛

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هرسین استان کردستان

بلندگوی هوشمند جدید این شرکت Get Together Mini نام دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هرسین استان کردستان - که همانند معنی اسمش، به درد دورهمی‌های کوچک می‌خورد. در بدنه‌ی این گجت ترکیبی از چوب بامبو و آلومینیوم بکار رفته که جذابیت خاصی به آن می‌دهد.

این بلند‌گوی هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هرسین استان کردستان - از دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند بدین شکل تمامی سوالات بپرسد یا دستوراتش را عملی سازد. البته مشخص نیست این بلندگو همواره صدای کاربر را تحت نظر دارد یا اینکه نیاز است که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هرسین استان کردستان - کلیدی برای شنیدن صدای کاربر لمس شود.

این بلندگو در صورت استفاده از وای فای، عمر باتری ۶ تا ۸ ساعته دارد اما کاربر می‌تواند با بهره گیری از بلوتوث، عمری باتری آن را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هرسین استان کردستان - به ۱۲ ساعت برساند. دو پورت USB-C و USB-A هم برای شارژ یا اتصال مستقیم نیز در بدنه‌ی پشتی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هرسین استان کردستان - تعبیه شده است. Get Together Mini قرار است اواسط تابستان به قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار عرضه شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هرسین استان کردستان

کمپانی مارلی علاوه بر این یک ایرباد بی سیم نیز با نام Liberate Air معرفی کرده که زبان بدنه‌ی چوبی در آن پیاده شده است. این ایرباد عمر باتری ۷ ساعته دارد و کاربر با استفاده از جعبه شارژ مخصوص، می‌تواند ۴۰ ساعت از ایرفون یاد شده استفاده نماید.

این ایرباد استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر آب را کسب کرده و قابلیت‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هرسین استان کردستان - کنترل ضربه‌ای برایش تعبیه شده است. خریداران می‌توانند اوایل تابستان Liberate Air را با پرداخت هزینه‌ای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هرسین استان کردستان - معادل ۱۴۹.۹۹ دلار خریداری کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هرسین استان کردستان

از سوی دیگر این کمپانی از دو هدفون با نام‌های Exodus ANC و Redemption معرفی کرده است. Exodus ANC هدفون پرچمدار این شرکت به حساب می آید و از ویژگی حذف صدای محیطی به همراه عمر باتری ۲۴ ساعته بهره می‌برد. البته کاربر در صورتی که این قابلیت را خاموش کند، می‌تواند ۴۰ ساعت از هدفون استفاده نماید. این هدفون قرار است شهریورماه امسال - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هرسین استان کردستان - به قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هرسین استان کردستان - عرضه شود اما اوایل سال ۱۳۹۸ مدل خاصی از این هدفون که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هرسین استان کردستان - از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هرسین استان کردستان - تکنولوژی حذف صدای محیط بهره نمی‌برد به قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هرسین استان کردستان

Redemption - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هرسین استان کردستان - اما مدل ارزانتری نسبت به سری Exodus محسوب می‌شود اما از لحاظ ظاهری - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هرسین استان کردستان - چیزی از این هدفون‌ها کم ندارد و تنها قابلیت حذف صدای محبطی از آن حذف شده است. البته باید در نظر داشت که از Redemption تنها می‌توان برای ۲۴ استفاده کرد. به همین دلیل این هدفون قیمتی معادل ۹۹.۹۹ دلار خواهد داشت و تابستان عرضه خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هرسین استان کردستان

کمپانی مارلی، سنت‌های بخش موسیقی را فراموش نکرده و یک دستگاه ترنتیبل نیز در سری محصولات امسال خود معرفی کرده که از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند. Stir it Up Wireless که همان طراحی مشتکل از چوب و آلومینیومی معرف در آن پیاده شده، قرار است پایان تابستان امسال با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار در بازار حضور یابد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گشین نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام و عرض ادب روز بخیر مرکز شما آیا روستای سراب علی آباد هرسین برای اجاق گاز و فر تکنو تعمیرکار داره
پاسخ: بله در روستای سراب علی آباد شهر هرسین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone