🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  2. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  3. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  4. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38430.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری: فعالیت‌های استارتاپی جنسیت‌محور نیست

این روزها وزارت ارتباطات توجه نسبتا مناسبی به حضور بانوان چه در بدنه این وزارتخانه و چه در چارچوب صنعت ICT کشور داشته و در همین راستا حالا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ...

این روزها وزارت ارتباطات توجه نسبتا مناسبی به حضور بانوان چه در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بدنه این وزارتخانه و چه در چارچوب صنعت ICT - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کشور داشته و در همین راستا حالا معاونت علمی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و فناوری ریاست جمهوری با امور زنان این معاونت قراردادی بسته تا دو - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مرکز شتابدهنده ویژه بانوان ایجاد شود.

همچنین اخیرا مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در امور بانوان، «زینب حمیدزاده» درباره لزوم حضور بانوان و برابر جنسیتی در کسب‌وکارها صحبت‌هایی کرده است. او نقش بانوان را در اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور بسیار مثبت می‌داند و البته معتقد است که متاسفانه بین زنان دانشگاهی و میزان حضور زنان در صنعت رابطه مستقیمی وجود ندارد:

«با وجود این ظرفیت اما نقش و سهم زنان کم رنگ تر از آن است که باید باشد - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بنابراین در این مسیر موانع فرهنگی و اجتماعی وجود دارد که مختص به کشور ما نیست بلکه در سرتاسر دنیا حضور بانوان با محدودیت هایی همراه است.»

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

زینب - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - حمیدزاده حوزه های استارتاپی را یکی از حوزه هایی دانست که زنان می توانند توانمندی های خود را نشان دهند و تاکید کرد که این حوزه نباید دیدی جنسیت محور داشته - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - باشد: «در فعالیت های استارتاپی قدرت ذهنی، خلاقیت و مدیریت کسب - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و کار از عوامل موفقیت محسوب می شود بنابراین در این حوزه نمی توان دیدی جنسیت محور داشت و زنان می توانند در آن حضوری پررنگ تر داشته باشند.»

به گفته حمیدزاده، بانوان ما درعرصه تولید می توانند هم پای مردان حرکت کنند اما مسئله مهم - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - این است که بانوان در عرصه های مختلف تولید نیاز به حمایت و نگاه ویژه ندارند و اگر به صورت مساوی و برابر در فضاهای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کسب و کار مشارکت داده - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شوند می توانند توانمندسازی خود را نشان دهند

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

همانطور که در آغاز مطلب گفته شد، پیشتر قراردادی به منظور ایجاد مراکز شتابدهنده ویژه بانوان بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاون امور زنان - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و خانواده ریاست جمهوری نیز برقرار شده بود که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری منعقد شد.

اهداف تعیین - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شده برای این تفاهم نامه شامل «شناسایی و معرفی بانوان خلاق و نمونه کشور به خصوص همسران و مادران خلاق، با هدف تحکیم بنیان خانواده»، «کمک به توان افزیی بانوان فناور و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خلاق برای به ثمر رسیدن طرح ها و ایده های ارزشمند، به خصوص بانوان سرپرست خانوار»، «کمک به توسعه اشتغال بانوان - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خلاق در شرکت های دانش بنیان و خلاق به خصوص بانوان سرپرست خانوار» و «همکاری در شناسایی و افزایش ظرفیت مشاغل متناسب با توانایی و خصوصیت های ویژه بانوان فناور و خلاق» می شود.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

در این تفاهم نامه در خصوص برنامه های اجرایی سال آینده آمده است:

«همکاری و حمایت از ایجاد دو مرکز شتابدهنده ویژه بانوان و همکاری در ایجاد بانک اطلاعات و شبکه بانوان فناور کشور از جمله مواردیست که در کنار برگزاری جشنواره ملی بانوان و مادران خلاق برتر و شناسایی و حمایت از توسعه کسب و کار زوج های فناور و خلاق به ویژه در مناطق محروم و روستایی انجام خواهد شد. همچنین از دیگر مهم‌ترین اقدامات این قرارداد برای سال 97 همکاری در برگزاری جشنواره انتخاب کارآفرین برتر در بخش شناسایی و معرفی بانوی کارآفرین و خلاق برتر خواهد بود.»

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

در تعریف یک مرکز شتابدهنده باید گفت که با گذشت زمان - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و گسترش و جا افتادن مفهوم مراکز رشد، - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مدل های جدید و متنوعی از مراکز رشد ایجاد گردید که در آنها هدف اصلی دچار تحول بنیادین - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گردید، بدین معنا که هدف مرکز رشد که در مدل سنتی صرفا کمک به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - زنده ماندن شرکت در دوران شکنندگی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می باشد با هدف جدیدی تحت عنوان افزودن ارزش به استارتاپ جایگزین گردید. امروزه رایجترین مدل که با این هدف شکل گرفته باشد مدلی تحت عنوان شتابدهنده است که در قالب یک برنامه شتاب‌بخش در مراکز شتابدهی به کار گرفته شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone