🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38429.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

باگ Mac OS به هکرها اجازه دسترسی به کامپیوتر از راه دور و بدون پسورد را می دهد

آسیب پذریری جدید مک بوک امکان دسترسی به سیستم عامل از طریق افزونه ریموت دسکتاپ مرورگر کروم را از راه دور و بدون نیاز به وارد کردن پسورد فراهم می کند. بر اساس گزارش ها ...

آسیب پذریری جدید مک بوک امکان دسترسی به سیستم عامل از طریق افزونه ریموت دسکتاپ مرورگر کروم را از راه دور و بدون نیاز به وارد کردن پسورد فراهم می کند.

بر اساس گزارش ها این آسیب پذیری که با افزونه ریموت دسکتاپ مرورگر کروم گوگل در ارتباط است، برای سایرین امکان ورود به اکانت میهمان (Guest) را بدون ورود به پسورد فراهم می کند. البته تا به اینجای کار مشکلی نیست و خطری کاربر را تهدید نمی کند.

اکانت میهمان در واقع یک اکانت موقت است - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که فایل هایی که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - توسط کاربر این اکانت تولید می شود، به صورت موقت ذخیره شده و پس از خروج - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از اکانت نیز این اطلاعات حذف می شوند.

مشکل - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از جایی شروع می شود که فرد سوء استفاده کننده پس از ورود به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - این اکانت، می تواند به محیط دسکتاپ سایر اکانت هایی که پیش از این به سیستم عامل وارد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شده و هنوز از آن خارج نشده اند، دسترسی داشته - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - باشد.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

افزونه کروم مورد بحث امکان دسترسی از طریق کامپیوتر دیگر یا موبایل را با استفاده از مرورگر کروم و یا لپتاپ های کروم بوک فراهم می کند. - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - البته این افزونه به منظور هک کردن طراحی نشده است.

البته برای سوء استفاده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - هکرها باید از پیش دسترسی اکانت میهمان (Guest) در سیستم عامل مک او اس فعال شده باشد که خوشبختانه به صورت پیش فرض فعال نیست، مگر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - آنکه کاربر اقدام به فعال کردن آن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کرده باشد.

به گفته کارشناسان امنیتی برای اینکه این باگ برای سوء استفاده کنندگان قابل بهره برداری باشد، باید از قبل حداقل یک نفر با اکانت دیگری وارد سیستم عامل شده باشد و از آنجایی که در صفحه لاگین، کاربر مهمان نیازی به ورود پسورد ندارد، فرد سوء استفاده کننده به راحتی می تواند وارد سیستم عامل شود و به دسکتاپ کاربر اصلی دسترسی داشته باشد.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
برای سوء استفاده، باید یک کاربر به صورت محلی به سیستم عامل وارد شده باشد (در اینجا - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کاربر با نام victim در کامپیوتر سمت چپ). پس از آن هکر می تواند با استفاده از نام کاربری Guest از راه دور (کامپیوتر سمت راست) به سیستم وارد شده و به دسکتاپ کاربر victim دسترسی داشته باشد.
تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
در نهایت دسکتاپ کاربر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - victim به کاربری که از راه دور متصل شده (در کامپیوتر سمت راست) نشان داده می شود.

اپل پیش از این سابقه خوبی در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - برطرف کردن سریع مشکلات سیستم عامل مک او اس داشته، ولی این بار شاید مشکل از سمت اپل - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نباشد و این گوگل است که باید مشکل را حل کند.

به این منظور مشکل مورد بحث در 26 بهمن ماه به گوگل اعلام شده، ولی این کمپانی اعلام کرده از آنجایی که این صفحه لاگین یک مرز امنیتی به حساب نمی آید، تصمیمی برای رفع این مسئله وجود ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone