🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38428.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

کاربران مجبور به استفاده از مرورگر اِج برای باز کردن لینک ایمیل های ویندوز خواهند شد

مایکروسافت در حال تست ویژگی جدیدی برای سیستم عامل خود است که احتمالا سر و صدای زیادی به پا می کند. ساعاتی پیش ردموندی ها تایید کردند که در آخرین تغییر ویندوز 10 اگر با ...

مایکروسافت در حال - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کامیاران استان کردستان - تست ویژگی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کامیاران استان کردستان - جدیدی برای سیستم عامل خود - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کامیاران استان کردستان - است که احتمالا سر و صدای زیادی به پا می کند. ساعاتی پیش ردموندی ها تایید کردند که در آخرین - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کامیاران استان کردستان - تغییر ویندوز 10 اگر با اپلیکیشن ایمیل ویندوز (Windows Mail) روی لینکی کلیک کنید آن لینک مستقیما از طریق مرورگر مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کامیاران استان کردستان - اج باز می شود.

مایکروسافت بارها تلاش کرده تا کاربران کروم را به سمت مرورگر اج بکشاند

به عبارت دیگر کروم، فایرفاکس یا بقیه اپ های مشابه که به عنوان مرورگر پیش فرض خود انتخاب کرده اید نادیده گرفته خواهند شد و مایکروسافت مجبورتان می - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کامیاران استان کردستان - کند تا لینک هایی که در اپ ایمیل ویندوز 10 باز می کنید با مایکروسافت اج بالا بیایند. البته این تغییر هنوز نهایی نشده و ردموندی ها اعلام کرده اند که منتظر بازخوردها می مانند.

این اولین بار نیست که مایکروسافت کاربران را اجبار به استفاده از محصولاتش می کند. سال گذشته هم آن ها کاری مشابه انجام دهند و کاربران دستیار صوتی کورتانا - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کامیاران استان کردستان - مجبور بودند از موتور جستجوی بینگ استفاده کنند. نتیجه جستجو نیز در مایکروسافت اج، فارغ از هر مرورگر پیش فرضی که دارید، به نمایش در می آید.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کامیاران استان کردستان

کمپانی مایکروسافت از مدت ها پیش تلاش کرده کاربران ویندوز 10 را که از کروم استفاده می کنند به سمت اج بکشاند. - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کامیاران استان کردستان - از تست ردموندی ها پیرامون مصرف زیادی باتری کروم بگیرید تا حتی تبلیغات درونی ویندوز 10 که برتری های مرورگر مایکروسافت اج را نشان می دهند.

کار تا جایی پیش رفته که حالا اگر بخواهید مرورگر پیش فرض خود را عوض کنید، پیغامی با مضمون «به مایکروسافت اج هم یک شانس بده» (give Microsoft Edge a shot) به همراه ویژگی های برتر آن نمایش داده می شوند. اما - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کامیاران استان کردستان - هیچ کدام از این رفتارها نتیجه نداشتند و کروم همچنان محبوب ترین مرورگر بین کاربران است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone