تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39000.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

شانس بالای علی بابا برای یک تریلیون دلاری شدن

قبلا در خبرها خواندید که بسیاری از کارشناسان ارزش آتی اپل را برابر با یک تریلیون دلار ارزیابی کرده بودند و چندی بعد هم خبر رسید که مایکروسافت نیز برای به دست آوردن این جایگاه ...

قبلا در خبرها خواندید که بسیاری از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - کارشناسان ارزش آتی اپل را برابر با یک تریلیون دلار ارزیابی کرده بودند و چندی بعد هم خبر رسید که مایکروسافت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - نیز - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - برای به دست آوردن این جایگاه وارد رقابتی تنگاتنگ با رقیب هموطن خود شده است.

حالا موسسه آماری MKM Partners پیش بینی کرده که علی بابا (غول تجارت الکترونیک در چین) حتی زودتر از همتایان اینترنتی خود به این جایگاه دست پیدا خواهد کرد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - و رکورد ارزش یک تریلیون دلاری را می شکند.

Rob Sanderson یکی از تحلیلگران این موسسه در یادداشتی که روز گذشته با عنوان «مسیرهایی به سمت ارزشگذاری یک - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - تریلیون دلاری و آنها که زودتر از همه به این جایگاه می رسند» منتشر نمود، مدعی شد:

به نظرمان احتمال دارد که با ادامه روند فعلی ظرف یک تا سه سال آینده چندین شرکت یک تریلیون دلاری داشته باشیم. در این یادداشت ما به بررسی مسیرهای پیش روی شش نامزد احتمالی می پردازیم: گوگل، اپل، آمازون، فیسبوک، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - تنسنت و علی بابا.

او در ادامه گفته است:

هرکدام از این شرکت ها تا سال ۲۰۲۰ و اپل تا سال ۲۰۱۹ می تواند به ارزش بازار یک تریلیون دلاری برسد که در این باره نیز برای هرکدام توضیحاتی قابل ارائه است. ما فکر میکنیم - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - که عاقبت در سال ۲۰۲۰ میلادی یکی از شرکت های اینترنتی موانع پیش رو را کنار می زند که البته در این بین علی بابا بیشترین شانس را دارد.

وی در توضیحات خود به هدف - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - قیمت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - ۲۲۰ دلاری برای هر سهم علی بابا اشاره کرد که از پنجشنبه گذشته و با بسته شدن بازار بورس افزایشی ۲۸ درصدی را نشان می دهد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان

اضافه کنیم هم اکنون علی بابا ارزش بازاری برابر با ۴۴۰ میلیارد دلار دارد. سهم آن نیز امسال رشدی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - برابر با ۹۶ درصد را تجربه کرد.

این تحلیلگر خاطرنشان کرده که تجارت آنلاین در چین نسبت به آمریکا رشدی دوبرابری را نشان میدهد و در حالی که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - نرخ درآمدزایی علی بابا یک به شش گزارش شده این نرخ برای آمازون یک به هشت است.

Sanderson باور دارد که ارزش بازار علی بابا تا سال ۲۰۲۰ به رقم یک تریلیون دلار می - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - رسد البته به شرطی که بتواند در سال ۲۰۱۸ درآمدهایش بابت هر سهم را به ۲۰ درصد بالاتر از میزان برآورد شده قبلی برساند و در سال ۲۰۱۹ نیز درآمدهایش رشدی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - ۴۵ درصدی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - را تجربه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone