🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  2. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  3. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  5. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40235.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

پروژه ساخت هدست واقعیت مجازی مبتنی بر Daydream اچ تی سی لغو شد

به تازگی اچ تی سی در کنفرانس توسعه دهندگان Vive اعلام کرده که پروژه ساخت هدست واقعیت مجازی مستقل مبتنی بر Daydream خود را لغو کرده و گوگل نیز این موضوع را تأیید نموده است. ...

به تازگی اچ تی سی در کنفرانس توسعه دهندگان Vive اعلام کرده که پروژه ساخت هدست واقعیت مجازی مستقل مبتنی بر Daydream خود را لغو - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کرده و گوگل نیز این موضوع را تأیید نموده است.

گفتنی است اولین بار در اردیبهشت سال جاری بود که موضوع ساخت هدستی بر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اساس Daydream گوگل توسط اچ تی سی مطرح شد. این هدست قرار بود با پشتیبانی از فناوری «WorldSense» گوگل ساخته شود. لازم به یادآوری است این فناوری، امکان تشخیص حرکات دقیق سر را فراهم می آورد.

هدست مذکور ابتدا قرار بود تا اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه شود؛ ولی در اوایل پاییز - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اچ تی سی زمان عرضه آن را «به زودی» اعلام کرد. پس از آن گزارشاتی مبنی بر احتمال لغو این پروژه شنیده شد.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی
هدست واقعیت مجازی مستقل «Vive Focus» که چند روز پیش معرفی شد.

لازم به ذکر است کمپانی اچ تی سی چند روز پیش هدست واقعیت مجازی مستقل خود به نام «Vive Focus» را معرفی کرد. این گجت که از چیست اسنپدراگون - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - 835 - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برخوردار است، برای پردازش محتوا - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به کامپیوتر یا دیگر دستگاه ها نیاز ندارد و بدین ترتیب به صورت کاملاً مستقل عمل می کند.

هنوز علت لغو پروژه مذکور اعلام نشده؛ ولی به نظر می رسد دلیل آن، تمرکز بیشتر این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شرکت بر هدست های مستقلی نظیر «Vive Focus» در آینده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone