🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  2. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  3. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  4. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  5. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40220.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

وان پلاس اشتباهاً یک در پشتی در موبایل های خود قرار داده است

کمپانی وان پلاس با مشکل امنیتی بسیار مهمی در موبایل های هوشمندش مواجه شده که قرار است در به روزرسانی نرم افزاری بعدی رفع شود. کاربران طی روزهای اخیر خبر داده اند، موبایل های وان ...

کمپانی وان پلاس با مشکل امنیتی بسیار مهمی در موبایل های هوشمندش مواجه شده که قرار است در به روزرسانی نرم افزاری بعدی رفع شود. کاربران - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - طی روزهای اخیر خبر داده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اند، موبایل - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - های وان پلاس (از جمله موبایل وان پلاس 5) - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به صورت پیش فرض از اپلیکیشنی به نام EngineerMode بهره می برند که در واقع به کوالکام تعلق دارد و برای آزمایش موبایل ها پیش از عرضه استفاده می شود.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

یکی از اعضای تیم - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - وان پلاس در فروم پست تازه خود نوشته است:

EngineerMode، ابزاری برای اشکال یابی موبایل ها در کارخانه و خط تولید است و از طرف تیم پشتیبانی IT وان پلاس برای کمک به مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد.

این سخنگوی وان پلاس به کاربران اطمینان داده که هیچ اپلیکیشن شخص ثالثی قادر به دریافت جواز روت از طریق EngineerMode نیست. ضمناً از آن جایی که EngineerMode نیازمند فعال - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سازی قابلیت USB Debugging بوده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و این گزینه به صورت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پیش فرض خاموش است، کاربران حداقل یک راه دفاعی ساده در برابر حملات احتمالی دارند.

«اگرچه ما به این مسئله به عنوان یک مشکل امنیتی بزرگ نگاه نمی کنیم، متوجه هستیم که کاربران ممکن است نگرانی هایی داشته باشند.» وان پلاس ضمن اشاره به این موضوع، می گوید که مشکل پیش آمده با به روزرسانی بعدی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - حل می شود. گفتنی است که ماه گذشته میلادی هم مشخص شد وان پلاس در حال جمع آوری اطلاعات بسیار عظیمی از موبایل های هوشمند خود است و آن موضوع در کنار رخنه امنیتی EngineerMode باعث می شود که اوضاع برای تیم امنیتی وان پلاس چندان مساعد نباشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone