🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  2. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  3. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40233.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

انتصاب مدیرعامل جدید پست می‌تواند رونقی به استارتاپ‌ها بدهد؟

«محمدجواد آذری جهرمی» در روز دوشنبه هفته جاری طی حکمی «حسین نعمتی» را به عنوان معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست ایران منصوب کرد. تاکید مدیرعامل سابق پست بر الزام ...

«محمدجواد آذری جهرمی» در روز دوشنبه هفته جاری طی حکمی «حسین نعمتی» را به عنوان معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ملی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پست ایران منصوب کرد. تاکید مدیرعامل سابق پست بر الزام قانونی شدن فعالیت با اخذ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مجوز از وزارت پست، نگرانی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - استارتاپ‌های مختلفی که در این حوزه فعالیت می‌کردند را برانگیخته بود اما حالا باید دید مدیرعامل جدید چه تهمیداتی در این زمینه انتخاب خواهد کرد.

حسین نعمتی به مدت دو سال مدیرعامل پست شد

بر اساس - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - حکم وزیر ارتباطات، «حسین نعمتی» نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندش در امور مدیریتی و پستی، به مدت ۲ سال - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به سمت معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مدیر عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران منصوب شد. «حسین مهری» - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مدیر قبلی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پست در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - آخرین گفتگوی خود ضمن اشاره به فعالیت غیرقانونی پیک‌های آنلاین تاکید داشت که به زودی و با ورود اپراتورهای خصوصی پست (که احتمال می‌رود «پیک بادپا» باشد)، تمامی فعالیت‌های این سامانه‌ها تحت نظر سازمان پست قرار می‌گیرد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
لوگوی «پست من»، اپلیکیشن خدمات پیک موتوری سازمان ملی پست

این صحبت ها در حالی مطرح شد که سازمان ملی پست به کمک یک شرکت خصوصی، یک اپلیکیشن مجزا برای خدمات پیک موتوری با نام «پست‌من» تاسیس کرده بود که هم به حمل‌ونقل کالا و هم مسافر می‌پردازد و به گفته مدیرعامل سابق پست، تنها شرکت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - با مجوز فعالیت قانونی در این حوزه خواهد بود. مهری معتقد بود که در حال حاضر نظارتی بر  فعالیت پیک‌های آنلاین در سطح شهر وجود ندارد و امکان حمل‌ونقل وسایل ممنوع از جمله مواد مخدر و مشروبات الکلی وجود دارد که باعث نگرانی‌هایی شده است.

برنامه‌های آینده مدیرعامل جدید - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بزودی اعلام خواهد شد

حال با انتصاب «حسین نعمتی» به عنوان مدیر جدید پست، هنوز اطلاعات درستی از برنامه‌های آینده این سازمان مشخص نیست. اما «محمد‌‌حسین ترابی» مدیر روابط عمومی پست، درباره برنامه‌های آینده مدیر جدید به دیجیاتو ‌می‌گوید - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بزودی نشستی خبری در راستای رویکردها و برنامه‌های آینده این نهاد برگزار خواهد شد. طی این جلسات رابطه سازمان پست با استارتاپ‌های این حوزه روشن خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

مسئول روابط عمومی «الوپیک» - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در خصوص امیدواری این شرکت درباره انتصاب مدیرعامل جدید پست به دیجیاتو می‌گوید که این اتفاق می‌تواند خبری امیدبخش برای فعلان این بخش باشد. - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هرچه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - رقابت عادلانه‌تر باشد مشتریان از آن سود خواهند برد. او صحبت های مدیرعامل اسبق پست درباره قانونی نبودن فعالیت این اپ را نقض نمود و به دیجایتو می‌گوید:

«در این مورد، آقای نایبی مدیر عامل الوپیک شخصاً پیگر بوده‌اند چرا که ما از اتحادیه پیک موتوری و وانت بار مجوز رسمی فعالیت گرفته‌ایم، همچنین همکاری نزدیکی بین ما و پلیس فتا وجود دارد. در واقع از طرف خود این سازمان افرادی در کنار کارمندان ما کار می‌کنند که مسئولیت رسیدگی به موارد مشکوک و غیرقانونی را در زمینه حمل و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نقل بار دارند.»

اینکه انتصاب مدیر عامل جدید و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تغییر نوع - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تفکر درباره این استارتاپ‌ها چه تاثیری - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می‌تواند بر فعالیت این کسب‌وکار‌ها بگذارد، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خود مبحثی است که مطمئناً بعد از اطلاع از تصمیمات قابل بررسی خواهد بود. اما در حال حاضر صرف انتخاب فردی جوان‌تر و آشنا به مسائل - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - استارتاپی، خود می‌تواند نویدبخش آینده‌ی روشن‌تری - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - برای این فعالان باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone