🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  2. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  3. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  4. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40232.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

دولت آمریکا ادعای نقض حقوق یک پتنت از سوی اپل را بررسی می کند

ماه گذشته بود که یک کمپانی فعال در حوزه نرم افزار به نام Aqua Connect و یکی از زیرمجموعه های آن، اپل را به نقض حقوق پتنت خود محکوم کردند. حالا کمیسیون مبادلات بین المللی ...

ماه گذشته بود که یک کمپانی فعال در حوزه نرم - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - افزار به نام Aqua Connect و یکی از زیرمجموعه های آن، اپل را به نقض حقوق پتنت خود محکوم کردند. حالا - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کمیسیون مبادلات بین المللی ایالات متحده که یکی از رگولاتوری های فدرال این کشور به حساب می آید، مشغول بررسی موضوع است و در صورتی که اثبات شود محصولات اپل پتنتی را نقض کرده اند، کمیسیون مورد اشاره این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - قدرت را دارد تا واردات آنها را متوقف کند.

کمپانی Aqua Connect، تکنولوژی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - AirPlay اپل را - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - هدف حمله خود قرار داده است؛ قابلیتی که امکان استریم صوت و تصویر را روی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دیوایس های مختلف اپل فراهم می سازد. Aqua Connect نرم افزاری را می فروشد که دسترسی از راه دور به مک را مهیا می کند و به همین خاطر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مدعی شده که اپل بعد از قطع همکاری خود با این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شرکت در سال 2011، بدون خرید لایسنس به استفاده از تکنولوژی آنها پرداخته.

Aqua Connect می گوید که پیشتر «همکاری نزدیکی» با اپل در زمینه توسعه و فروش داشته اما این همکاری - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - «بدون ارائه هیچ توضیحی» در اوایل سال 2011 متوقف شده است. ماه ها بعد، اپل سیستم عامل Lion خود را منتشر کرد که - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از ابزار - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - داخلی به اشتراک گذاری تصویر بهره می برد. Aqua Connect می گوید آن قابلیت بر مبنای مالکیت معنوی اش توسعه یافته است.

کمپانی مورد اشاره برخی از ابزارهای دیگری اپل را نیز ناقض پتنت های خود می داند که از جمله آنها می توان به گزینه اسکرین میرور در AirPlay اشاره کرد. از آن جایی که این شکایت، پلتفرم اپل را در ابعاد گسترده تحت تاثیر قرار می دهد، کمیسیون مبادلات بین المللی آمریکا به بررسی محصولاتی نظیر کامپیوترهای مک، آیفون ها، - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آیپدها، آیپادها و اپل تی وی ها خواهد پرداخت.

در نهایت گفتنی است که اپل به عنوان یکی از ثروتمندترین و تاثیرگذارترین کمپانی های تکنولوژی، به شکایت نامه های مربوط به نقض پتنت عادت دارد و در اکثر مواقع، - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - خطری جدی این کمپانی را تهدید نمی کند. با این حال، باید منتظر ماند و دید که تکلیف پرونده Aqua Connect چه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ورهرام نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
عالی بود! خدمات شرکت الو برای تعمیر کولر گازی توشیبا در شهر شبستر عالی بود. من مشتری خوش شانسی بودم که از این شرکت استفاده کردم. فردی با لهجه تهرانی با ما تماس گرفت و به سرعت مشکلات کولر گازی توشیبا RAS-24EKH-AR ما را برطرف کرد. این شرکت به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های تعمیراتی در منطقه چمران شناخته می‌شود و به همه توصیه می‌کنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone