🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  2. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  3. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  4. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40228.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

فروش بخش تولید تلویزیون توشیبا به هایسنس

شرکت توشیبا به تازگی قرارداد فروش بخش تلویزیون خود به کمپانی چینی هایسنس را امضا کرده. بر اساس این قرارداد، 95 درصد از سهام بخش «Toshiba Visual Solutions» با قیمت 113.6 میلیون دلار به «Hisense ...

شرکت توشیبا به تازگی قرارداد فروش بخش تلویزیون خود به کمپانی چینی هایسنس را امضا کرده. بر اساس این قرارداد، 95 درصد از سهام بخش «Toshiba Visual Solutions» با قیمت 113.6 میلیون دلار به «Hisense Electric» منتقل می شود و همچنان 5 در صد - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از سهام در اختیار توشیبا باقی خواهد ماند.

گفتنی است کمپانی وستینگهاوس که اکنون تحت مالکیت توشیبا قرار دارد، در فروردین ماه سال جاری، به علت بدهی بخش مرتبط با توسعه نیروگاه های هسته ای، اعلام ورشکستگی نمود. پس از این اتفاق، وضعیت توشیبا رو به وخامت رفت و به مرور شروع به فروش بخش های مختلف کسب و کار خود کرد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

لازم است یادآوری کنیم که هایسنس پیشتر بر اساس قراردادی که با کمپانی شارپ منعقد کرده بود، اجازه تولید تلویزیون و فروش آنها تحت برند شارپ را در آمریکا کسب کرد؛ ولی در پی ادعای شارپ مبنی بر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اعلام اطلاعات دروغ در زمینه سایز نمایشگر، میزان روشنایی و میزان تشعشعات خطرناک تلویریون های تولید شده توسط هایسنس و به دنبال آن تخریب وجهه برند شارپ، مدیران هایسنس به دادگاه سان فرانسیسکو احضار شدند. البته در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نهایت شارپ از شکایت خود صرف نظر کرد.

پیش بینی می شود توافق بین توشیبا و هایسنس - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در خوش بینانه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ترین حالت، در بهمن ماه سال جاری نهایی شود. انتظار می رود قرارداد اخیر بین این دو کمپانی، منجر به حضور هر چه بیشتر هایسنس در بازار تلویزیون های 4K گردد و شاید اعتبار از دست رفته، به مرور به این شرکت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - باز گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone