🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  2. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  3. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  5. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40231.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کمپین‌های شرکت‌ها برای زلزله‌زدگان استان‌های غربی کشور؛ کمک یا تبلیغات؟

زلزله فاجعه‌بار کرمانشاه بار دیگر باعث همدلی و همکاری بسیاری از مردم و نهادهای خصوصی و دولتی شده است. عواقب ناگوار این زلزله ادامه دارد و کمک‌رسانی برای زلزله‌زدگان از هر طریقی انجام می‌شود. مردم ...

زلزله فاجعه‌بار کرمانشاه بار دیگر باعث همدلی و همکاری بسیاری از مردم و نهادهای خصوصی و دولتی شده است. عواقب ناگوار این زلزله ادامه دارد و کمک‌رسانی برای زلزله‌زدگان از هر طریقی انجام می‌شود. مردم هم - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - علاقه دارند در حد توان خود به هموطنان کمک کنند. در این بین بسیاری - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از شرکت‌ها و کمپانی‌های کوچک و بزرگ هم به صورت نقدی و غیرنقدی کمک‌های خود را روانه استان‌های غربی کشور کرده‌اند و موج انسانیت خود را در شبکه‌های مجازی با کاربران به اشتراک گذاشتند.

حضور - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - چهره‌های مطرح حوزه‌های مختلف ورزشی، هنری و... نیز در کنار این شرکت‌ها باعث شده تا بسیاری از - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مردم با اعتماد به آنها - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - وارد چرخه امدادرسانی و - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کمک به زلزله‌زدگان کشور شوند. - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - افرادی مثل علی دایی، کیانوش رستمی، پرستو صالحی، یغما گلرویی و... بسیاری از چهره‌های مطرح دیگر در کنار مردم و خیریه‌ها مانده‌اند و برای این مصیبت ملی کمک‌های ملی را جمع‌آوری می‌کنند.

شبهه‌ای که در این بین برای برخی از کابران در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده، این است که این کمک‌ها منزله تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دارد و یا به قولی گرفتن ماهی از آب گل‌آلود است. اما آیا واقعاً می‌توان برچسب تبلیغات را بر روی چنین اقداماتی چسباند؟

حتی اگر پاسخ‌تان به این پرسش مثبت باشد، - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شرکتی که خود را به هر نوعی در چنین شرایطی مسئول می‌داند باعث ترغیب دیگر شرکت‌ها به انجام کاری مشابه می‌شود و به - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این شکل، شاهد زنجیره‌ای تمام نشدنی از کمک‌های کوچک و بزرگ استارتاپ‌ها و شرکت‌های بزرگ‌تر به مناطقی خواهیم بود که در این شرایط واقعاً - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آنها نیاز - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دارند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

این اتفاقات و کمک‌های سراسری در تمام - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - جهان و در بسیاری از برندها در مواقع بحرانی رخ می‌دهد و هیچ‌جای جهان از آن به عنوان یک «تظاهر» یا «نمایش تبلیغاتی» نام برده نمی‌شود. کمک کردن - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - در این شرایط سخت و اعلام آن شاید بتواند برخی افراد مردد را به کمک های مشابه وادارد، امری که نمی‌توان از - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آن برداشتی منفی داشت.

در ادامه نگاهی گذرا و کوتاه به شرکت‌هایی که در این زلزله نقش‌آفرینی مثبتی داشتند و اقداماتشان اشاره داریم و البته قابل ذکر است که حتما تعداد زیادی از شرکت‌ها از چشم ما پنهان مانده و عناوین لیست - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - زیر صرفا به‌منظور ستایش کار آنها آورده شده‌اند.

۱. سایت‌های تخفیف گروهی: دو - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سایت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نت‌برگ و گلدتگ که در زمینه فروش کوپن‌های تخفیف فعالیت دارند در روزهای آغازین پس از زلزله، اقدام به فروش بن تخفیفی کردند که - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این بار رنگ و بوی منفعت ندارد. آنها با فروش این بن‌ها و اضافه کردن مبلغی اندک روی آنها، مبلغ جمع شده را برای نهاد‌های ذی‌ربط ارسال می‌کنند و قول داده‌اند تا عکس چک ارسالی را برای کاربران خود منتشر کنند.

۲. تاکسی‌های اینترنتی: اسنپ، تپ‌سی برای کاربران خود کدهای تخفیفی به منظور رفتن به سازمان‌های انتقال خون در نظر گرفتند و همچنین سامانه اسنپ با اضافه کردن گزینه‌ای به نام کمک به زلزله‌زدگان، کاری کرده تا - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مسافران بتوانند بخشی از هزینه سفر خود را به کمک به زلزله‌زدگان تخصیص بدهند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

۳. الوپیک: این شرکت به کمک یکی از بزرگترین شرکت‌های خیریه ایران یعنی بنیاد امام علی شتافته و با همراهی این سازمان تمامی محصولات و کالاهایی را که مردم برای کمک به زلزله‌زدگان در نظر گرفتند به رایگان به این سازمان می‌رساند. بدیهی است که سفیران موتورسوار - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - الوپیک کالاهای ضروری و غیرحجیم را از شهروندان می‌گیرند و - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به سازمان‌ خیریه امام علی می‌فرستد. خود موسسه خیریه امام علی یکی از بیشترین کمک‌ها را در این زمینه داشته و نزدیک به 900 - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - میلیون تومان را تا به این ساعت از کمک‌های مردمی جمع‌آوری کرده است.

۴. سایت‌های سفارش - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - غذا اینترنتی: سایت‌هایی مثل چیلیوری، چنگال و دلینو نیز بخشی از درآمد سفارش‌های خود را در بعضی روزهای خاص به زلزله‌زدگان اختصاص دادند.

۵. دیجی کالا: دیجی‌کالا از همان ساعت‌های آغازین وقوع زلزله شروع به بسته‌بندی محصولات و اقلام ضروری نمود و با کمک جمعیت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - هلال احمر این کالاها را به شهرستان‌های زلزله‌زده فرستاد. این بسته‌بندی‌ها با کمک یکی دیگر از زیرمجموعه‌های این فروشگاه اینترنتی، یعنی دیجی‌استایل - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تهیه شده و شامل صدها عدد پتو، پوشک بچه، آب معدنی، کنسرو ماهی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تن، بخاری، ماسک، چادر، چراغ قوه، کیسه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خواب و پد بهداشتی است.

۶. بامیلو: فروشگاه اینترنتی بامیلو نیز در اقدامی خیرخواهانه چندین کالای خاص را که مربوط به شرایط بحرانی زلزله می‌شود مثل آتش‌زنه، البسه، آب معدنی، تن‌ماهی، پوشک بچه و... را با کدهای تخفیف مخصوص سایت خود به فروش گذاشته و خریدهای مردم را به رایگان به مناطق زلزله‌زده می‌فرستد.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

۷. سینما: برخی از پردیس‌های سینمایی کشور و یا تهیه‌کنندگان فیلم‌های سینمایی، بخشی از فروش و عوایدی آثار به نمایش در آمده از - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خود را در روزهایی خاص به زلزله‌زدگان اختصاص دادند که در این میان - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پردیس سینمایی کوروش با باز کردن غرفه‌ای در کنار سالن‌ها، کالاها و اقلام اهدایی مردم را هم دریافت می‌کرد و با کمک نهادهای قانونی به دست مردم - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - زلزله‌زده می‌رساند. برخی از سایت‌های دانلود فیلم - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نیز در اقدامی جالب و هماهنگ فروش یک روز اشتراک ویژه سایت خود را تمام و کمال به زلزله‌زدگان اهدا کرده‌اند.  همچنین فیلمنت درآمد یک هفته خود را برای زلزله زده‌ها اختصاص داده است.

۸. سامسونگ: این شرکت نیز در نظر دارد پنج تریلی از بسته‌های کمکی خود را تا شنبه آینده به منطقه زلزله‌زده ارسال کند. این بسته ها توسط کارمندان داوطلب سامسونگ و اعضای هلال احمر در میان خانواده‌های آسیب دیده زلزله توزیع خواهد شد.

۹. - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سایپا: بعد از وقوع زلزله شبکه خدمات پس از فروش سایپا موظف شده - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - است به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات باشد و خودروهای آسیب دیده از زلزله را در اسرع وقت خدمات رسانی کند. همچنین تمامی نمایندگی های گروه سایپا در استان کرمانشاه و استان های همجوار موظف به ارائه خدمات در خصوص اسکان آسیب دیدگان ناشی از این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - حادثه شده اند.

۱۰. کمپین‌های تخفیف خیرخواهانه: سایت مهربانه کمپین حمایت از زلزله‌زدگان سرپل‌ذهاب را شروع کرده و تا لحظه نوشتن این مطلب توانسته به 75 درصد اهداف خود با کمک‌های مردمی برسد. برای شرکت در این طرح می‌توانید به وبگاه رسمی این سامانه مراجعه کنید. سایت دونیت نیز کمپین مشابهی را آماده کرده که در آن به نیابت از همه استارتاپ‌ها کمک‌های مالی مردمی را جمع آوری می‌کند تا به دست افراد آسیب‌دیده زلزله اخیر برساند و توانسته به رقم 200 میلیون تومان کمک‌ خیرخواهانه دست پیدا کند که آن را به مراجع ذی‌ربط منتقل کرده است.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

۱۱. خشکشویی‌های آنلاین: برخی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از سامانه‌های خشکشویی آنلاین و البته فروشگاه‌های فیزیکی آفلاین این نوع خدمات نیز در اقدامی قابل توجه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از مردم خواستند تا لباس‌هایی را که لازم ندارند و - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - قصد اهدایشان را دارند برای آنها فرستاده تا این شرکت‌ها ضمن شستن و رفوی این لباس‌ها، آنها را به دست هموطنان زلزله‌زده برسانند.

۱۲. سامانه‌های خدمات تراکنش اینترنتی: برخی از این سامانه‌ها مثل *724# - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و یا اپلیکیشن آپ کدهای دستوری مخصوص کمک‌های مردمی را برای هموطنان فعال کرده و توانسته از این طریق که یکی از راه‌های بسیار ساده، مبالغ قابل توجهی را جمع‌آوری و به دست هلال احمر برساند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

۱۳. اپراتورهای موبایل ایرانی: در ایران ابتدا ایرانسل مکالمه درون شبکه‌ای را برای زلزله‌زدگان رایگان کرد و روز بعد هم رایتل، شاتل موبایل و همراه اول این اقدام را انجام دادند و برخی از این اپراتورها - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - با تمدید رایگان مکالمه، کمک شایانی به زلزله‌زدگان و اوضاع ارتباطاتی مناطق زلزله‌زده کردند.

۱۴. اپراتور آمریکایی AT&T: برای کمک به ارتباط ایرانی‌ها و عراقی‌های ساکن آمریکا - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که نگران وضعیت خانواده‌شان بعد از زلزله هستند اعلام کرد که تمام تماس‌های صوتی و متنی از آمریکا به ایران و عراق را از ۱۳ تا ۱۵ نوامبر رایگان می‌کند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

۱۵. تیم های ورزشی: دو هزار تخته پتو و - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - چادر، اهدایی مدیران، بازیکنان و کادر فنی تیم‌های استقلال و - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پرسپولیس به هموطنان زلزله‌زده به - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - غرب کشور ارسال شد.

۱۶. ایستک: شرکت ایستک کردستان محموله غذایی در قالب ۷ تریلی را به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال کرده که شامل نوشیدنی و موادغذایی کنسرو شده است.

۱۷. هیپوتریپ: این استارتاپ با دادن یک کد اعتبار رایگان اعلام کرد با وارد کردن این کد تمامی پروازهای هوایی به مقصد کرمانشاه یا از مبدا کرمانشاه رایگان خواهند بود. نتیجه این حرکت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - حجم بالای تقاضاها و به اتمام رسیدن تمامی ظرفیت در همان ساعات اولیه بود. طبق رایزنی های انجام شده توسط این شرکت، قرار است باز هم این طرح برقرار شود و مانند روز گذشته به اندازه یک هواپیمای کامل، ظرفیت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - در نظر گرفته شده است. این ظرفیت جهت استفاده کسانی‌ است که - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - باید در کرمانشاه حضور داشته باشند و به هر دلیلی توانایی تهیه بلیط هواپیما را ندارند.

۱۸. تیپاکس: شرکت تیپاکس از ساعات اولیه این زلزله در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که اقلام کالاهای اهدایی مردم را به رایگان به دست شهروندان کرمانشاه و هموطنان داغ‌دیده و زلزله‌زده این مناطق خواهد فرستاد.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

۱۹. شرکت‌های پخش مواد غذایی: کمپانی‌های مثل کاله و دامداران و سن‌ایچ خاورهایی را به این مناطق ارسال کردند که دارای - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - یخچال هم بود تا - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بتواند نقش یخچال‌های صنعتی را برای محموله‌های فاسد‌شدنی موجود در این مناطق داشته باشد. - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اقدامی بسیار هوشمندانه که تحسین برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی را بر انگیخت.

۲۰. ایرانول: در این بین شرکت ایرانول با اقدامی قابل توجه در طی یک بیانیه اعلام کرد که هزینه چاپ و توزیع سررسید سال جاری خود - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - را برای ساخت مدرسه در مناطق زلزله زده اختصاص خواهد داد.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

۲۱. ال جی: این شرکت نیز - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اقلامی شامل چادر، پوشاک، پتو، آب، انواع کنسرو، لوازم بهداشتی بزرگسالان، بانوان و کودکان را در انبار خود بسته بندی کرده و به کرمانشاه فرستاده است تا کمکی به افراد زلزله‌زده کرده باشد. علاوه بر کمک‌های ارسالی توسط ال جی و گلدیران، برخی از کارمندان این دو شرکت نیز به صورت داوطلبانه اقدام به جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی کردند و همچنین تعدادی از آنها برای کمک به آسیب دیدگان درمناطق زلزله‌زده حضور یافتند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone