🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  3. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  5. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40234.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آموزش نصب نسخه جدید اپلیکیشن اسنپ در آیفون

همانطور که می‌دانید، حذف اپلیکیشن های ایرانی از اپ استور مشکلات عدیده‌ای برای کاربران ایرانی ایجاد کرده به طوری که دریافت به‌روزرسانی این اپلیکیشن‌ها به سادگی قبل و از طریق اپ استور انجام نمی‌شود. در همین راستا ...

همانطور که می‌دانید، حذف اپلیکیشن های ایرانی از اپ استور مشکلات عدیده‌ای برای کاربران ایرانی ایجاد کرده به طوری که دریافت به‌روزرسانی این اپلیکیشن‌ها به سادگی قبل و از طریق اپ استور انجام نمی‌شود.

در همین - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - راستا اسنپ جزو اپلیکیشن‌هایی بوده که قربانی سیاست‌های اپ استور شده تا حالا برای دریافت آن، ناچار به نصب و استفاده از مارکت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - های متفرقه باشید. اما خوشبختانه می - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - توانید اسنپ را به طور مستقیم و از وبسایت این سرویس هم دریافت کنید. برای این کار کافیست اسنپ را از لینکی که در انتهای این مقاله آورده شده دانلود کنید.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

با ورود به وبسایت اسنپ، پنجره ای ظاهر می شود و از شما می خواهد که اپ استور را باز کنید. - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - با لمس گزینه Open، در عوض باز شدن اپ استور پیام دیگری می بینید که از شما اجازه نصب مستقیم اپلیکیشن را طلب می کند.

با فشردن گزینه Install، اسنپ شروع به دانلود کرده و در موبایل شما نصب می شود. اما بعد از نصب هنوز نمی توانید آن را اجرا کنید. برای اجرای اسنپ یک مرحله دیگر را هم باید پشت سر بگذارنید و آن هم چیزی نیست جز شناساندن آن - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به عنوان یک اپلیکیشن قابل اعتماد به - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سیستم عامل.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

برای این کار وارد Settings آی او اس شده و سپس به بخش General بروید. حالا تا انتهای صفحه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اسکرول کنید تا گزینه Device Management را - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ببینید. با ورود به این بخش، روی گزینه Desert Internet Services FZE اشاره نمایید.

در صفحه ای که ظاهر شده، گزینه Trust را لمس کنید تا دسترسی لازم برای اجرای اسنپ صادر شود. کار تمام است، حالا می توانید بدون هیچ مشکلی اسنپ را اجرا کنید.

برای دریافت آخرین نسخه اسنپ برای iOS می‌توانید همین - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - حالا به وبسایت این سرویس مراجعه کنید. همچنین پس از دانلود، برای استفاده هر چه بهتر از اسنپ توصیه می‌کنیم مقالات آموزشی دیجیاتو  در رابطه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - با این اپلیکیشن را از دست ندهید.

[به روزرسانی در تاریخ ۹ اسفند ۱۳۹۷]

با توجه به محدودیت اعمال‌شده توسط اپل برای توسعه دهندگان ایرانی و عدم امکان استفاده از اپلیکیشن اسنپ در iOS، کاربران این پلتفرم برای استفاده از خدمات اپلیکیشن اسنپ در سیستم‌عامل آی‌اواس باید به وبسایت رسمی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شرکت اسنپ یعنی Snapp.ir مراجعه کنند.

نسخه وب‌اپلیکیشن اسنپ از تمامی امکانات نسخه موبایل برخوردار است. از طریق اضافه کردن میانبر می‌توانید وب‌اپلیکیشن اسنپ را به صفحه اصلی تلفن‌ همراه خود اضافه کنید تا به این ترتیب اسنپ همیشه در دسترس شما باشد.

لازم به ذکر است کاربران سیستم‌عامل اندروید همچون گذشته می‌توانند با مراجعه به - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن اسنپ از خدمات این سامانه استفاده - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone