🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30743.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل به استفاده غیر قانونی از دانش آموزان برای مونتاژ اپل واچ متهم شد

گروه Sacom که در زمینه‌ی حقوق بشر فعالیت می‌کند و در هنگ کنگ حضور دارند، مدعی شده‌ که تولید کننده‌ی قطعات کامپیوتری تایوانی، به نام «کوانتا کامپیوتر» در حال استفاده از نوجوانان برای ساخت سری ...

گروه Sacom که در زمینه‌ی حقوق بشر فعالیت می‌کند و در هنگ کنگ حضور دارند، مدعی شده‌ که تولید کننده‌ی قطعات کامپیوتری تایوانی، به نام «کوانتا - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کامپیوتر» در حال استفاده از نوجوانان برای ساخت سری چهارم ساعت‌های اپل است.

بر اساس گزارشات، گروه ساکوم با حدود ۳۰ نفر از دانش آموزان دبیرستانی که در کارخانه‌ی کوانتا کامپیوتر در شهر - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - چونگ کینگ مشغول به کار بودند مصاحبه کرده و مدعی شده که بسیاری از آن‌ها در خط اسمبلی کارخانه مشغول به کار بوده‌اند.

یکی از دانش - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آموزان گفته که حدود ۱۲۰ نوجوان دیگر که اغلب دبیرستانی هستند در این کارخانه کار می‌کنند و «مثل یک ربات» فرایند تولید را به طور مداوم پی می‌گیرند.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت حیدریه استان خراسان

تعدادی از این دانش آموزان مجبور هستند شب‌ها بیدار بمانند و در شیفت شب کار کنند. موضوعی که در کشور چین غیر قانونی محسوب می‌شود. ظاهرا این نوجوانان توسط معلمان مدرسه‌ی خود به این - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کارخانه اعزام شده‌‌اند و به بسیاری از آن‌ها گفته شده در صورت طی نکردن این مراحل فارغ التحصیل نخواهند شد.

اپل پیگیری این گزارشات مبنی بر استفاده‌ی غیر قانونی کوانتا کامپیوتر از نوجوانان را - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آغاز کرده. اما جالب است بدانید که این اولین بار نیست که یکی از کارخانه‌های تولید کننده‌ی قطعات سخت افزاری اپل از دانش آموزان استفاده‌ی ابزاری می‌کند.

سال گذشته، یکی دیگر از کارخانه‌ها به نام «Foxconn» از دانش آموزان استفاده می‌کرد و آن‌ها مجبور بودند بیش از ۱۱ ساعت در روز کار کنند.

در حالی که کار کردن دانش آموزان در وقت‌های اضافی خلاف قانون محسوب نمی‌شود، اما بیش از - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ۴۰ ساعت کار هفتگی در کشور برای نوجوانان مجاز نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone