🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  2. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  4. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  5. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29103.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

سونی RX0 II معرفی شد؛ کوچکترین دوربین کامپکت 4K جهان

دوربین اکشن سونی RX0 II به لطف سنسور با کیفیت، نمایشگر با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه و ابعاد کوچک به رقیب قدری برای گو پرو تبدیل شده است. هرچند قیمت ۷۰۰ دلاری برای دوربینی در ...

دوربین اکشن سونی RX0 II به لطف سنسور با کیفیت، نمایشگر با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه و ابعاد کوچک به رقیب قدری برای گو پرو تبدیل شده است.

هرچند قیمت ۷۰۰ دلاری - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لارستان استان فارس - برای دوربینی در این ابعاد کمی زیاد به نظر می رسد - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لارستان استان فارس - اما با نگاهی به مشخصات RX0 II به ارزشمند بودن آن پی می برید. سونی RX0 II به سنسور ۱۵.۳ مگاپیکسلی CMOS با ابعاد قابل توجه یک اینچ - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لارستان استان فارس - و پردازنده تصویر BIONZ X مجهز شده که توانایی ثبت تصاویر پیاپی با نرخ ۱۶ فریم بر ثانیه را دارد.تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لارستان استان فارس

دوبین های اکشن با همان لنزی که به دنیا آمده اند به پایان - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لارستان استان فارس - خط - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لارستان استان فارس - هم می رسند و در مورد محصول جدید سونی شاهد یک لنز واید زایس Tessar T با فاصله کانونی ۲۴ میلیمتری و محدوده دیافراگم F4.0 هستیم. محدوده ISO بین ۸۰ تا ۱۲۸۰۰ هم روی کاغذ به معنی ثبت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لارستان استان فارس - تصاویر واضح - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لارستان استان فارس - در محیط های کم نور است.

سونی RX0 II نه تنها قادر به فیلمبرداری 4K - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لارستان استان فارس - با نرخ ۳۰ - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لارستان استان فارس - فریم بر ثانیه است بلکه تصاویر اسلوموشن را هم با نرخ ۱۰۰۰ فریم بر ثانیه ثبت می کند.یکی از قابلیت شاخص این دوربین پشتیبانی از پروفایل رنگی و تخت S-Log2 است. - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لارستان استان فارس - ویدیو‌هایی که با این پروفایل ضبط می شوند، هنگام ادیت در نرم افزارهای ویرایش تصویر، همانند فایل خام در عکاسی عمل کرده و دامنه گسترده ای از رنگ و نور را در اختیار کاربر قرار می دهند.تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لارستان استان فارس

بدنه مستحکم این گجت با ابعاد ۲.۳۲ در ۱.۵۹ در ۱.۳۷ اینچ در برابر ضربه و سقوط مقاوم است و آب تا عمق ۱۰ متری قابلیت نفوذ به آن را ندارد. نمایشگر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لارستان استان فارس - آن هم به لطف قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه ای امکان ثبت تصاویر سلفی به بهترین شکل را ممکن می سازد.

از دیگر ویژگی های سونی RX0 II باید به لرزشگیر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لارستان استان فارس - خودکار، جک میکروفون و کنترل بی سیم ۵ دوربین از طریق اپ موبایل Imaging Edge اشاره کرد. این دوربین - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لارستان استان فارس - ماه آینده و با قیمت ۷۰۰ - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لارستان استان فارس - دلار روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone