تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44643.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل پنسل به لطف تکنولوژی جدید نمایشگر آیپد، حالا سریع ترین قلم دیجیتالی دنیاست

مایکروسافت هنگام رونمایی از سرفس پن ادعا می کرد که سریع ترین قلم دیجیتالی جهان را تولید کرده؛ قلمی که «پاسخدهی آن از اپل پنسل دو برابر بیشتر است». اپل امروز و در جریان کنفرانس ...

مایکروسافت هنگام رونمایی از سرفس پن ادعا می کرد که سریع ترین قلم دیجیتالی جهان را تولید کرده؛ قلمی که - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - «پاسخدهی آن از اپل پنسل دو برابر بیشتر است». اپل امروز و در جریان کنفرانس WWDC این ادعا را بی پاسخ نگذاشت.

در حالی که سرفس پن دارای تأخیر 21 میلی ثانیه ای است، اپل به لطف تکنولوژی جدید نمایشگر آیپد پرو 10.5 اینچی موفق شده که - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این مقدار را برای - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اپل پنسل به 20 میلی ثانیه کاهش بدهد. بنابراین حالا اپل پنسل برای آیپد پرو را باید سریع ترین قلم دیجیتالی حال حاضر دنیا بدانیم.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

درست مثل مایکروسافت، این تکنولوژی نمایشگر اپل بوده که - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اپل پنسل را به چنین سرعت بالایی رسانده است. همانطور که در خبرهای - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قبلی خواندید، نسل جدید آیپد پرو به نمایشگری با نرخ تازه سازی 120 هرتز مجهز شده که همین موضوع توانسته روی کاهش تأخیر - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در پاسخگویی اپل پنسل تأثیر قابل توجهی داشته باشد.

با وجود ارتقای سرعت - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اپل پنسل اما هنوز مشخص نیست که آیا میزان حساسیت آن به فشار هم تغییری به خود دیده یا - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خیر. مایکروسافت قبلا اعلام کرده بود که برای سرفس پن درجه میزان حساسیت به فشار را - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به 4096 سطح افزایش داده است.

شایان ذکر است - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که اپل برای - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پشتیبانی از پنسل - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در iOS 11 نیز تغییراتی به وجود آورده. حالا دست نوشته ها قابل جستجو هستند، و در حین تایپ می توانید آن ها را به نوشته های خود - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اضافه نمایید. ضمنا با یک - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اشاره کوچک پنسل روی لاک اسکرین قادر هستید که مستقیما - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - وارد اپلیکیشن Notes بشوید. اپل اعلام کرده که iOS 11 را پاییز امسال برای آی دیوایس ها منتشر می - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone