🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17610.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

آسیب‌پذیری در پوسته ویندوز ۱۰ سرقت نام‌کاربری و رمز عبور را امکان‌پذیر می‌کند

آسیب پذیری جدیدی در قسمت پوسته ویندوز ۱۰ کشف شده که به هکرها اجازه سرقت نام کاربری و رمز عبور را می‌دهد. یک محقق امنیتی به نام Jimmy Bayne از کشف باگ جدیدی در قسمت ...

آسیب پذیری جدیدی در قسمت پوسته ویندوز ۱۰ کشف شده که به هکرها اجازه سرقت نام کاربری و رمز عبور را می‌دهد.

یک محقق امنیتی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - به نام Jimmy Bayne از کشف باگ جدیدی در قسمت پوسته (Theme) ویندوز ۱۰ خبر داده که به هکر اجازه سرقت نام کاربری و پسورد را می‌دهد. هکرها می‌توانند پوسته مخربی بسازند که کاربر پس - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - از باز - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - کردن آن به صفحه وارد کردن نام کاربری و رمز عبور انتقال داده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - می‌شود.

در بخش شخصی سازی ویندوز ۱۰ می‌توان پوسته‌ها را - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - با کلیک راست روی آنها و انتخاب گزینه Save theme for sharing ذخیره کرد. با این کار فایل تم با پسوند deskthemepack ذخیره می‌شود که می‌توان آن را با ایمیل یا روش‌های دیگر به اشتراک گذاشت و روی کامپیوتر دیگر نصب کرد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل

هکرها با توحه به همین قابلیت می‌توانند یک فایل تم - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - با پسوند theme ساخته و درون آن والپیری قرار دهند که صفحه احراز هویت را - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - نشان می‌دهد. زمانی که قربانی نام کاربری و رمزعبور خود را وارد می‌کند، اطلاعات او در قالب هش NTLM به سرور هکرها ارسال می‌شود. هکرها سپس با استفاده از نرم افزارهای رمزگشایی هش، پسوردهای غیرپیچیده را پیدا می‌کنند.

به گفته محقق امنیتی یاد شده یکی از روش‌های در امان ماندن از این حمله، شناسایی و مسدودسازی فایل‌های با پسوند theme, themepack یا desktopthemepackfile و همچنین جلوگیری از ارسال نام کاربری و رمزعبور در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - قالب هش NTLM است. البته راه حل دوم برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی که از روش - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - وارد کردن رمزعبور و پسورد برای احزار هویت استفاده می‌کنند دردسرساز خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل

Bayne می‌گوید یافته‌های خود از این آسیب پذیری را در اختیار تیم امنیتی مایکروسافت قرار داده است، اما از آنجایی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - که نصب تم یکی از قابلیت‌های ویندوز به شمار می‌رود، مایکروسافت از ارائه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - به روزرسانی نرم افزاری برای آن خودداری کرده است. در حال حاضر معلوم نیست مایکروسافت برنامه‌ای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - برای انتشار آپدیت و یا تغییر ساختار پوسته‌های ویندوز ۱۰ برای جلوگیری از حمله هکرها دارد یا خیر.

از آنجا که بیشتر کاربران با اکانت مایکروسافت از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند، لو رفتن پسورد و نام کاربری اطلاعات اکانت‌های دیگر از جمله ایمیل، وان درایو و داده‌های Azure را نیز در معرض خطر قرار می‌دهد. به کاربران تصویه می‌شود تا قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای اکانت خود را فعال کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone