🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  2. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  4. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24234.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

۱۰۰ هزار تصویر تولید شده به کمک هوش مصنوعی از افرادی که وجود خارجی ندارند

در دنیای امروز که هوش مصنوعی حر‌ف‌های زیادی برای گفتن دارد، شاهد گزارش‌های بیشماری از خلق شخصیت‌هایی هستیم که وجود خارجی ندارند. این شخصیت‌ها که تنها در قالب تصاویر، زنده هستند همگی توسط هوش مصنوعی ...

در دنیای امروز - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - که هوش مصنوعی حر‌ف‌های زیادی برای گفتن دارد، شاهد گزارش‌های بیشماری از خلق شخصیت‌هایی هستیم که وجود خارجی ندارند. این شخصیت‌ها که تنها در قالب تصاویر، زنده هستند همگی توسط هوش مصنوعی تولید می‌شوند. کمپانی Icons8 اما تصمیم دارد تا به کمک این شخصیت‌های بی هویت، عکس‌هایی بدون مالکیت معنوی را در - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اختیار تولید کنندگان محتوا قرار دهد.

کمپانی Icons8 به کمک هوش مصنوعی، - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ۱۰۰ هزار عکس صورت را تولید کرده تا طراحان و تولید کنندگان محتوا به رایگان از آن‌ها در پروژه‌های خود استفاده کنند. - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - برخلاف ایران که قوانین کپی‌رایت کوچکترین اهمیتی ندارد، در کشور‌های دیگر باید برای استفاده از عکس شخص خاصی، به او یا مالک معنوی آن مبلغی را پرداخت کنید.

شرکت‌های بزرگ، چندان با این مسئله مشکلی ندارند، زیرا بودجه کافی برای چنین هزینه‌هایی را در نظر گرفته‌اند. در مقابل، این تولید‌کنندگان مستقل هستند که نمی‌توانند از پس این هزینه‌ها بر‌آیند - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و در صورت استفاده غیر مجاز، پایشان به دعاوی حقوقی و دادگاه باز می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیو این کمپانی را مشاهده کنید.

هوش مصنوعی به کمک این طیف از تولیدکنندگان محتوا - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آمده و به آن‌ها اجازه استفاده از ۱۰۰ هزار عکس را می‌دهد تا بدون نگرانی پروژه‌های خود را به پیش ببرند. به گفته این کمپانی، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند از این عکس‌ها در ارائه‌ها، برنامه‌های موبایل، وبسایت‌ها و هر جای دیگری که نیاز داشتند استفاده کنند و هزینه‌ای نیز پرداخت نکنند.

ایوان بران (Ivan Braun) خالق شرکت Icons8 می‌گوید برای آموزش این هوش مصنوعی، از عکس‌های موجود در اینترنت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - استفاده نکرده و خود تیم توسعه دهنده با استفاده از ۲۹ هزار عکسی که از ۶۹ مدل گرفته‌اند این هوش مصنوعی را آموزش داده‌اند. به گفته وی، این فرایند ۳ سال طول کشیده و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بیش از هزاران ساعت وقف این پروژه شده است.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل

البته به گفته ایوان بران، این هوش مصنوعی همچنان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند و تمام عکس‌های تولید شده آن بی اشکال نبوده است. برای مثال - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این هوش مصنوعی، - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - زخمی را روی پیشانی مردی قرار داده که به نظر آقای بران، بی دلیل بوده - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - است. یا در مورد دیگر، انگشت‌های تولید شده برای یک خانم، داخل هم فرو رفته و بد شکل نمایش داده شده است.

انتظار می‌رود تا این مشکلات به زودی حل شوند و تولیدکنندگان محتوا بتوانند از هوش مصنوعی به عنوان ابزاری برای مقاومت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - علیه پرداخت هزیه‌های گزاف کپی رایت استفاده کنند. البته نکته نگران کننده می‌تواند سوءاستفاده از این تصاویر برای کار‌های شرورانه باشد که باید راه حلی برای آن در - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نظر گرفته شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone