تعمیرات یخچال بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20704.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

آشنایی با اپ NotificationHistory؛ اعلان ‌ها را هرگز از دست ندهید

هر چه اپ‌های بیشتری روی گوشی‌تان نصب کنید باید انتظار دریافت نوتیفیکیشن‌های بیشتری را هم داشته باشید. البته که همه این نوتیفیکیشن‌ها مهم نیستند، اما ممکن است حجم زیاد آن‌ها باعث شود که نوتیفیکیشن‌های مهم ...

هر چه اپ‌های بیشتری روی گوشی‌تان نصب کنید باید انتظار دریافت نوتیفیکیشن‌های بیشتری را هم - تعمیرات یخچال بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - داشته باشید. البته که همه این نوتیفیکیشن‌ها مهم نیستند، اما ممکن است حجم زیاد آن‌ها باعث شود که نوتیفیکیشن‌های مهم از چشمتان دور بمانند و - تعمیرات یخچال بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - این موضوع بعدا برایتان دردسر بیافریند.

اپ NotificationHistory آمده که نگذارد این اتفاق بیفتد. این اپ خوب و کاربردی، حافظ تمام نوتیفیکیشن‌های شماست و برای این طراحی شده که اگر به اشتباه - تعمیرات یخچال بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اعلانی را پاک کردید بعدا بتوانید در تاریخچه اپ جستجو کرده و به آن - تعمیرات یخچال بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دسترسی داشته باشید. ذخیره نوتیفیکیشن‌ها در NotificationHistory به غیر از موردی که گفتیم کاربردهای بهتری - تعمیرات یخچال بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مثل خواندن پیام‌های دریافتی واتس اپ بدون سین کردن را هم دارد.

از آنجا که اعلان‌ها در این اپ ذخیره می‌شوند، هر پیامی که در پیام‌رسان‌ها دریافت می‌کنید را هم می‌توانید بدون باز کردن اپ مشاهده کنید و در این حالت دو تیک Seen شدن برای ارسال‌کننده پیام فعال نمی‌شود. این موضوع یکی از راه‌هایی است - تعمیرات یخچال بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که محدودیت پیام‌رسان‌های بدون حالت مخفی را پوشش - تعمیرات یخچال بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می‌دهد.

اما NotificationHistory مزایای دیگری هم دارد. به لطف این اپ نوار - تعمیرات یخچال بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نوتیفیکیشن‌های شما همیشه خلوت و مرتب باقی می‌ماند. چرا که این - تعمیرات یخچال بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اپ تمام اعلان‌های دریافتی را فقط در یک نوار جمع‌آوری می‌کند و با کلیک روی این نوار هم وارد صفحه‌ای می‌شوید که نوتیفیکیشن‌ها به طور تفکیک شده در آن جای گرفته‌اند.

تعمیرات یخچال بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

مثلا اعلان‌ پیام‌رسان‌ها از اعلان‌های ایمیل، آلارم، نوتیفیکیشن‌های آنی و تبلیغاتی از هم مجزا شده‌اند. ضمن این که پیام‌های خوانده شده از - تعمیرات یخچال بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - خوانده نشده هم قابل تفکیک - تعمیرات یخچال بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - هستند و اگر بخواهید هم می‌‌توانید دسته مخصوص به خودتان را برای طبقه‌بندی نوتیفیکیشن‌های دریافتی بسازید که از مزایای این اپ به شمار می‌آید.

سازندگان NotificationHistory برای راحتی هر چه بیشتر کاربر با اپلیکیشن امکانات شخصی‌سازی متنوعی در آن قرار داده‌اند. به طور مثال می‌توانید - تعمیرات یخچال بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برای اپ‌ها بلک لیست بسازید تا به اعلان‌هایی - تعمیرات یخچال بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که مهم‌تر هستند شانس بیشتری - تعمیرات یخچال بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برای دیده‌ شدن بدهید. البته همیشه امکان استفاده از - تعمیرات یخچال بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گزینه جستجو را دارید که با دقت و بر اساس کلیدواژه تمام نوتیفیکیشن‌های شما را جستجو می‌کند.

اگر هم احساس کردید که تاریخچه‌تان خیلی شلوغ شده، می‌توانید با یک اشاره تمام محتوا را دور بریزید و محیط را خلوت کنید. این اپلیکیشن رایگان است و برای پلتفرم اندروید منتشر شده، و می‌توانید همین حالا و از طریق لینک‌های زیر آن را دریافت کنید.

تعمیرات یخچال بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

NotificationHistory

سازنده: Android Does Team قیمت: 0 دسته - تعمیرات یخچال بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مینا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سایت ***** یخچال بوش KAG90AW204 شما را با ارزانترین قیمت و بهترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone