تعمیرات یخچال کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20700.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل سرانجام تأیید کرد: آیفون ۱۲ «چند هفته دیرتر» از راه می‌رسد

اپل سرانجام عدم عرضه آیفون ۱۲ در موعد مقرر را تأیید کرد. به گفته مدیر ارشد مالی این شرکت آیفون‌های امسال برخلاف آیفون‌های سال قبل که اواخر شهریور به بازار عرضه شدند، «با چند هفته ...

اپل سرانجام عدم عرضه آیفون ۱۲ در موعد مقرر را تأیید کرد. به گفته مدیر ارشد مالی این - تعمیرات یخچال کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شرکت آیفون‌های امسال برخلاف آیفون‌های سال قبل که اواخر شهریور به بازار عرضه شدند، «با چند هفته تأخیر» از راه خواهند رسید.

«Luca - تعمیرات یخچال کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - Maestri»، مدیر ارشد مالی اپل در جریان گفتگو با سرمایه گذاران این شرکت گفت: «ما سال قبل فروش آیفون‌ها را از اواخر ماه سپتامبر (اواخر شهریور) آغاز کردیم، امسال پیش بینی می‌کنیم که آیفون‌های جدید چند هفته دیرتر از راه برسند.»

«Maestri» علت تأخیر در عرضه آیفون ۱۲ را اعلام نکرد، اما در ماه‌های اخیر شایعات متعددی - تعمیرات یخچال کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پیرامون تأخیر در - تعمیرات یخچال کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - عرضه این موبایل منتشر شده‌اند. روزنامه «وال استریت ژورنال» اوایل اردیبهشت ماه امسال از تأخیر یک ماهه در تولید انبوه آیفون ۱۲ خبر داد. کوالکام نیز - تعمیرات یخچال کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هفته جاری تأخیر در عرضه آیفون جدید در موعد مقرر را اعلام کرد و به تأثیر منفی آن بر درآمدهای این شرکت در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ اشاره نمود.

تعمیرات یخچال کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

اپل معمولاً اواخر شهریور ماه هر سال از آیفون جدید رونمایی کرده و - تعمیرات یخچال کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - فروش آن را از اواخر شهریور - تعمیرات یخچال کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آغاز می‌کند. اما حالا با توجه به صحبت‌های مدیر ارشد مالی، آیفون ۱۲ با چند هفته تأخیر یعنی در ماه اکتبر (مهر) به بازار عرضه می‌شود. البته این تاریخ به زمان عرضه مربوط می‌شود و اپل ممکن است مراسم رونمایی را همچنان شهریور ماه برگزار کند.

عرضه آیفون‌ها در گذشته نیز با تأخیر مواجه شده است. آیفون X و آیفون ۸ اواخر شهریور ۹۶ معرفی شدند، ولی عرضه آنها به دلیل مشکلات به وجود آمده در فرآیند تولید تا آبان عقب - تعمیرات یخچال کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - افتاد. آیفون XR نیز اواخر شهریور سال بعد معرفی شد، اما عرضه این گوشی نیز به - تعمیرات یخچال کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دلیل مشکلاتی که اپل در تولید نمایشگر LCD با آنها مواجه شده بود تا مهر عقب افتاد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone