تعمیرات یخچال کرال در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20701.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

گوشی پیکسل 4A گوگل سیزدهم مرداد معرفی می شود

گوشی اقتصادی بعدی گوگل با نام پیکسل 4A احتمالا تا چند روز دیگر وارد بازار میشود. گوگل روز گذشته پوستری را در فروشگاه آنلاین خود منتشر کرد که روی آن نوشته شده «آنچه منتظرش بودید» ...

گوشی اقتصادی بعدی گوگل با نام پیکسل 4A احتمالا تا چند روز دیگر وارد بازار میشود. گوگل روز گذشته پوستری - تعمیرات یخچال کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - را در فروشگاه آنلاین خود منتشر کرد که روی آن نوشته شده «آنچه منتظرش بودید» در تاریخ ۱۳ مردادماه رونمایی می شود. طبق خبری که وبسایت 9to5Google در این باره منتشر کرده برای مشاهده متن کامل پیام گوگل باید روی کادرهای مختلف موجود در تصویر کلیک کنید تا کل رنگ های موجود در لوگوی گوگل از آبی و قرمز - تعمیرات یخچال کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - گرفته تا زرد و سبز پدیدار شوند.

گوگل همچنین برخی عکس های خود در شبکه های اجتماعی مختلف را به روز رسانی کرده است (مثلا بنر Made by google یا ساخت گوگل را در اکانت توییتر خود تغییر داده است) و تصویری از یک برش دایره ای - تعمیرات یخچال کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - را جای آنها قرار داده که به نظر می رسد اشاره ای به نمایشگر - تعمیرات یخچال کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - گوشی پیکسل 4A با برش دایره ای برای قرارگیری دوربین سلفی داشته باشد.

در طرح نمای منتشر شده در صفحه فروشگاه مجازی گوگل اشاره هایی هم به عکاسی شده و مثلا از عباراتی نظیر lowlightena (اشاره به عکاسی در نور کم)، bokehus (اشاره - تعمیرات یخچال کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - به افکت بوکه) و megapixelum (اشاره به کیفیت دوربین) - تعمیرات یخچال کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - در آن استفاده شده است.

تعمیرات یخچال کرال در شهر محمودآباد استان مازندران

دوربین همواره یکی از قوی ترین امکانات گوشی های گوگل به شمار می رفته و انتظار می رود که پیکسل 4A با قیمتی به مراتب کمتر از پیکسل 4 امکانات خوبی را در این زمینه به کاربرانش عرضه کند. براساس برخی پیش بینی ها قیمت این گوشی ۳۴۹ دلار خواهد بود که - تعمیرات یخچال کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - از برچسب قیمتی ۳۹۹ دلاری برای آیفون SE - تعمیرات یخچال کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - به - تعمیرات یخچال کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - مراتب پایین تر است.

همانطور که - تعمیرات یخچال کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - تایید می کنید انتظارها برای عرضه نسخه جایگزین پیکسل 3A که سال پیش معرفی شد بیش از اندازه طولانی شده است. در ماه می (یعنی حدودا سه ماه پیش) گوگل کنفرانس توسعه دهندگان خود موسوم به I/O را که انتظار می رفت - تعمیرات یخچال کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - پیکسل 4A در آن معرفی شود به خاطر بحران کرونا لغو کرد اما اوایل همین ماه تصویری از این محصول به اشتباه در وبسایت گوگل منتشر شد که در واقع اولین عکس واقعی از پیکسل 4A بود و نشان می داد - تعمیرات یخچال کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - که به زودی معرفی می شود. حالا نیز گوگل تایید کرده که کمتر از یک هفته دیگر تا معرفی این موبایل باقی مانده است.

تعمیرات یخچال کرال در شهر محمودآباد استان مازندران
تصویری که قبلا از پیکسل 4A به اشتباه در وبسایت گوگل منتشر شد

براساس خبرهای قبلی پیکسل 4A به نمایشگر اولد ۵.۸ اینچی مجهز است و توان پردازشی خود را از چیپست ۷۳۰ کوالکام می گیرد. ۶ گیگابایت رم، ۶۴ - تعمیرات یخچال کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی - تعمیرات یخچال کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - از دیگر امکانات احتمالی این موبایل خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone