تعمیرات یخچال زیمنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27465.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

افشای اسکرین شات هایی از اپلیکیشن های جدید موزیک و اپل تی وی در مک

اپل دوشنبه هفته آینده کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود (موسوم به WWDC) را برگزار می‌کند. اما به نظر می‌رسد که تا به آن روز برسیم، بخش زیادی از سورپرایزهای اپل برای این مراسم در محافل خبری ...

اپل دوشنبه هفته آینده کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود (موسوم به WWDC) را برگزار می‌کند. اما - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به نظر می‌رسد که تا به آن روز برسیم، بخش زیادی از سورپرایزهای اپل - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - برای این مراسم در محافل خبری فاش شده باشند.

پس از افشای اسکرین‌شات‌هایی از iOS 13 و حالت تاریک مورد انتظار - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آن، حالا نوبت به مک رسیده که تغییراتش پیش از رونمایی رسمی در رسانه‌ها فاش شود. در همین راستا ساعاتی پیش از وبسایت 9to5mac تصاویری از اپلیکیشن‌های جدید اپل تی وی و موزیک - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - برای مک او اس 10.15 به بیرون درز کرده است.

تصاویر فاش شده آیکن‌های رنگارنگی را در منوی فهرست‌وار سمت چپ صفحه در اپلیکیشن موزیک به نمایش می‌گذارند که حال و هوای نرم‌افزار آیتونز را تداعی می‌کند. اما درست مثل اپلیکیشن موبایل اپل موزیک، به نظر می‌رسد که در اپلیکیشن جدید موزیک برای مک - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - او اس - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - هم می‌توانید آهنگ‌ها را در دسته‌بندی‌های مجزا جستجو کنید؛ از جمله بخش‌های For You و Radio.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی

همچنین مرکز اپلیکیشن به دکمه‌های کنترل پخش اختصاص داده شده است. اما از سوی دیگر اپلیکیشن تی وی را داریم که حالا در نوار ناوبری مرکز صفحه گزینه‌های بیشتری نسبت به قبل - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ارائه می‌کند. حالا می‌توانید میان تب‌های Watch Now، Movies، TV Shows، Kids و Library جابجا شوید و هر تب یک منوی فرعی ارائه می‌کند تا بتوانید نتایج جستجو را بر اساس ژانر و محتوا و مسائل دیگر فیلتر نمایید.

البته هنوز هیچ کدام از این تصاویر به تأیید اپل نرسیده‌اند. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که دوشنبه شب هفته آینده چه اتفاقی می‌افتد و اپل چه چیزهای جدیدی برای ارائه خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone