تعمیرات یخچال میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27466.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

انتشار جهانی نمایش محدودیت سرعت جاده‌ ای و دوربین‌ های سرعت سنج در گوگل مپس

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که به وجه تمایز اپلیکیشن Waze با سایر مسیریاب‌ها، از جمله گوگل مپس تبدیل شده امکان پایش وضعیت زنده ترافیک و دریافت هشدار هنگام نزدیک شدن به دوربین‌های سرعت‌سنج بوده است. ...

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - وجه تمایز اپلیکیشن Waze با سایر مسیریاب‌ها، از - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جمله گوگل مپس تبدیل شده امکان پایش وضعیت زنده ترافیک و دریافت هشدار هنگام نزدیک شدن به دوربین‌های سرعت‌سنج بوده است. با این وجود - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گوگل مپس تا امروز حتی پس از خریداری کامل Waze از چنین قابلیتی برخوردار نبود.

اما به گزارش اندروید پلیس گوگل مپس از این پس در بسیاری از کشورهای جهان، بابت نزدیک شدن به دوربین‌های سرعت‌سنج به رانندگان هشدار می‌دهد. از جمله کشورهایی که همین حالا قادر به استفاده از این قابلیت هستند می‌توان به استرالیا، - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برزیل، بلغارستان، کانادا، جمهوری چک، فنلاند، یونان، مجارستان، هند، اندونزی، ایتالیا، مکزیک، هلند، پرتغال، رومانی، روسیه، عربستان سعودی، اسلوواکی، اسلوونی، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سوئد، انگلستان و ایالات متحده آمریکا اشاره کرد.

اما قابلیت دیگر گوگل مپس، یعنی تماشای محدودیت سرعت در جاده‌ها نیز از ساعاتی پیش برای کشورهای دانمارک، لهستان، انگلستان و آمریکا فعال شده. با این وجود به نظر نمی‌رسد که تمام کشورها دو قابلیت جدید اپلیکیشن نقشه گوگل را دریافت کرده باشند.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

با اینکه تعدادی زیادی از کشورها امکان دسترسی به قابلیت‌های جدید را پیدا کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد که آپدیت به شکل تدریجی برای افراد منتشر می‌شود. بنابراین اگر هنوز ویژگی‌های جدید گوگل مپس را مشاهده نمی‌کنید، - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - احتمالا باید چند روز دیگر هم منتظر بمانید.

اما به غیر از نمایش دوربین‌های سرعت‌سنج و محدودیت سرعت در جاده، گوگل مپس به تازگی ویژگی جدید دیگری هم دریافت کرده که امکان مشاهده پیش‌نمایشی از مسیر خانه تا محل کار برای استفاده روزانه از این مسیریاب است. افرادی که هر روز در مسیر ثابتی میان خانه و محل کار در رفت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و آمد هستند، از این پس پیش از شروع سفر نوتیفیکیشنی دریافت می‌کنند تا بتوانند پیش‌نمایشی از وضعیت جاده را تا رسیدن به محل کار یا بازگشت به خانه مشاهده کنند.

آخرین نسخه گوگل مپس - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را می‌توانید همین حالا از اپ استور و گوگل پلی دریافت نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چهرزاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
میتونم یه سوال بپرسم مرکز شما میلان اسکو هم کار انجام میده
پاسخ: بله در میلان شهر اسکو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone