🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  2. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  3. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  4. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  5. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41397.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

دوربین TrueDepth عامل اصلی تأخیر در عرضه آیفون 10 خواهد بود

بر اساس گزارش منابع مختلف، اپل در تأمین قطعات مربوط به قابلیت تشخیص چهره Face ID برای آیفون 10 دچار مشکل شده و احتمالاً در روزها و حتی ماه های اولیه عرضه به بازار، با ...

بر اساس گزارش منابع مختلف، اپل در تأمین قطعات مربوط به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - قابلیت تشخیص چهره Face ID برای آیفون 10 دچار مشکل شده و احتمالاً در روزها و حتی ماه های اولیه عرضه به بازار، با کمبود موجودی مواجه خواهد شد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

اپل روزانه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تنها چند ده هزار آیفون 10 تولید می کند

طبق اخبار مذکور، مشکل اصلی مربوط به تولید سنسورهای 3D موجود در سیستم دوربین «TruDepth» بوده که باعث شده آمار خط تولید آیفون 10 از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - چند ده هزار دستگاه در روز فراتر نرود. وال استریت ژورنال نیز با اشاره به این موضوع، جزئیات جدیدی را از علت کمبود قطعات مورد نیاز منتشر کرده است:

به گفته افراد آگاه، اپل به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دلیل کمبود دو قطعه موسوم به رومئو و ژولیت، در تولید آیفون X به مشکل برخورده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - است.

رومئو و ژولیت زوج تشکیل دهنده سیستم تشخیص چهره آیفون X هستند که به کاربران اجازه می دهد با اسکن صورت، قفل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تلفن خود را باز کنند.

طبق اظهارات افراد مورد اشاره، تولید قطعه رومئو نسبت به ژولیت زمان بیشتری لازم داشته و به همین دلیل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در تولید انبوه آیفون X یک گلوگاه ایجاد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کرده، که احتمالاً موجب کمبود موجودی پس از عرضه در سوم نوامبر (12 آبان) خواهد شد.

گفتنی است با توجه به آمارهای موجود و سرعت تولید آیفون 10 در کارخانه های فاکسکان، اپل در صورت عدم رفع مسائل موجود، به احتمال زیاد تا پایان سال جاری میلادی حتی توانایی تأمین دستگاه های پیش فروش شده را نیز نخواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone