🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  4. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  5. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41401.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک در یک قدمی فیلترینگ روسیه

بر اساس گزارشات احتمال می رود به زودی دسترسی به فیسبوک در روسیه مسدود شود که دلیل این موضوع غیر قانونی بودن نحوه ذخیره سازی داده های شخصی توسط این شرکت ذکر شده. لازم است ...

بر اساس گزارشات احتمال می رود به زودی دسترسی به فیسبوک در روسیه مسدود - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شود که دلیل این موضوع غیر قانونی بودن نحوه ذخیره سازی داده های شخصی توسط این شرکت ذکر شده. لازم است اشاره کنیم که این شرکت اطلاعات خود را در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - فضای ابری ذخیره سازی می کند و براساس قوانین روسیه (که در ادامه توضیح داده می شود) ملزم است که اطلاعات کاربران روسی را داخل این کشور ذخیره نماید.

«الکساندر ژارُو» (Alexander Zharov) مدیر سازمان دیده بان ارتباطات روسیه با نام «Roskomnadzor» به تازگی اعلام نموده که: «قانون برای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - همه یکسان است و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ما می توانیم - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در آینده جلوی فعالیت شرکت هایی که از آن پیروی نمی کنند را بگیریم».

فیسبوک در روسیه بسیار محبوب است و در این راستا - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - «ژارُو» افزوده: «به میزان استفاده شهروندان از این شبکه آگاه است ولی در عین حال شبکه های جایگزینی از جمله «Vkontakte» و «Odnoklassniki» نیز برای کاربران روسیه وجود دارد».

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

یادآوری می کنیم که در شهریور-مهر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سال 94 قانونی در روسیه به اجرا گذاشته شد که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بر اساس آن تمامی شرکت های فعال در این کشور موظف می شدند اطلاعات کاربران یا مشتریان خود را داخل روسیه نگه داری نمایند. از آن زمان، این مسئله برای بسیاری از شرکت های - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خارجی و حتی داخلی که داده های خود را در فضای ابری خارج از کشور نگه داری می کنند، مشکل ساز شد.

پس از قانون مذکور، بسیاری از کسب و کارها از جمله علی بابا، اپل، بوکینگ، ای بی، گوگل، توییتر و اوبر اطلاعات کاربران روسی خود را به این کشور - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - منتقل کرده اند یا در حال انتقال آن هستند.

با این حال به نظر می رسد که سازمان دیده بان ارتباطات روسیه در مورد اعمال این قانون سخت گیری و عجله چندانی هم ندارد. زیرا پیشتر دسترسی به لینکداین را مسدود کرده بود ولی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - حالا پس از یک سال قرار است حکم مشابهی برای فیسبوک صادر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شود.

- تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone