🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  3. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  4. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  5. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41395.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

لی جائه یونگ برای لغو حکم 5 سال زندان از دادگاه تقاضای تجدید نظر کرد

اوایل شهریور بود که معاون ارشد ریاست کل سامسونگ «لی جائه یونگ» به جرم اختلاس، پرداخت رشوه و کلاهبرداری به 5 سال زندان محکوم شد و حالا نوه بنیان گذار سامسونگ، از دادگاه مرکزی سئول ...

اوایل شهریور بود که معاون ارشد ریاست کل سامسونگ «لی جائه یونگ» به جرم اختلاس، پرداخت رشوه و کلاهبرداری به 5 سال زندان محکوم شد و حالا نوه بنیان گذار سامسونگ، از دادگاه مرکزی سئول تقاضای تجدید نظر کرده است.

دادگاه مذکور با توجه به درخواست متهم، دستور احضار شاهدان و وکلا را برای حضور در جلسه تجدید نظر که اواخر مهر ماه برگزار می شود، ابلاغ کرده و با آغاز فرآیندهای مربوطه، رأی نهایی اوایل دی ماه صادر خواهد شد.

رسیدگی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به پرونده احتمالاً به دادگاه عالی کره جنوبی ارجاع داده می شود

جالب - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - است بدانید که بر اساس مقررات کشور کره، دادگاه سئول قادر است آقای یونگ را به مدت 4 ماه بازداشت کند که البته بسیاری از تحلیلگران معتقدند به دلیل حساسیت موضوع، پرونده به احتمال زیاد به دادگاه عالی کره جنوبی ارجاع داده خواهد شد؛ چرا که مطمئناً پس از اعلام رأی دادگاه در دی ماه، طرف بازنده تقاضای تجدید نظر نهایی را مطرح خواهد کرد که در این صورت، وظیفه رسیدگی به آن بر دوش دادگاه عالی خواهد بود.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

گفتنی است اتهامات لی جائه یونگ ریشه در مسائل سیاسی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کره جنوبی دارد که - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گریبانگیر رئیس جمهور قبلی این کشور نیز شده بود؛ چرا که سامسونگ با پرداخت رشوه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به یکی از مشاوران نزدیک مقام مذکور، در تصمیمات اقتصادی دولت دخالت کرده و با ادغام دو شرکت زیرمجموعه خود، موجب بروز خسارت به سرمایه گذاری های - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - صندوق بازنشستگان کره جنوبی شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone