🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  2. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  3. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  5. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41405.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

در بروزرسانی High Sierra، سافاری اطلاعات کاربران را جمع آوری می کند

بروزرسانی جدید سیستم عامل اپل به نام macOS High Sierra ممکن است باعث تغییرات ظاهری چندانی نشده باشد اما بهینه سازی های کاربردی زیادی به همراه آورده است. در عین حال برخی از تغییرات امنیتی این بروزرسانی نیز ...

بروزرسانی جدید سیستم عامل اپل به نام macOS High Sierra ممکن است باعث تغییرات ظاهری چندانی نشده باشد اما بهینه سازی های کاربردی زیادی به همراه آورده است. در عین حال برخی از تغییرات امنیتی این بروزرسانی نیز سوال برانگیز شده اند.

برای مثال می توان به امکان استخراج پسوردهای ساده از ابزار مدیریت پسورد Keychain یا اصلاحات - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - صورت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گرفته در سافاری اشاره کرد که باعث جمع آوری بی سروصدای اطلاعات کاربر توسط این مرورگر می شوند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

این اطلاعات که شامل سابقه بازدید از سایت های مختلف است توسط سیستم امنیتی جدید سافاری به نام «Differential Privacy» جمع آوری می شود. این داده ها به منظور شناسایی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سایت های مشکوکی بکار می روند که با تحمیل بار سنگین بر منابع کامپیوتر باعث هنگ کردن سیستم یا مصرف شدید باتری می شوند.

اپل سال - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گذشته در رویداد «WWDC» اعلام کرد که قصد دارد از این سیستم  برای حفظ ایمنی کاربران استفاده کند و اولین بار آن را در iOS 10 پیاده سازی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کرد.تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربیتا کنون از این سیستم بیشتر برای تقویت هوش مصنوعی سیری، نظارت بر اطلاعات ارسال شده از طریق صفحه کلید، Spotlight، - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و یادداشت ها استفاده می شد.

گفتنی است گوگل هم قبلا از این سیستم برای جمع آوری داده های کروم استفاده کرده است.

الگوریتم های اپل و گوگل اطلاعات را به صورت انبوه و به گونه ای جمع آوری - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - می کنند که ارتباط - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بین یک داده و یک کاربر خاص در آن مشخص نمی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شکوفه نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
از خبری که از دوستم شنیدم درمورد خدمات شرکت الو برای تعمیر کولر گازی پاکشوما MPF 24CH در منطقه مغانجوق شهر سلماس، خیلی راضی نبود. به نظر میاد کارشون متوسط بوده و مشکلاتی بعد از تعمیر هم پیش اومده. البته، این نظر شخص خاصی بود و بقیه مشتریان میتونن تجربه متفاوتی داشته باشن



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone