🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  2. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  4. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  5. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41400.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

ایجاد یک پیشخوان واحد، شرط اصلی تجمیع کارت‌های هوشمند

پس از صحبت‌های وزیر ارتباطات درباره لزوم تجمیع سرویس‌ها و خدمات مختلف شهروندی اعم از کارت عابر بانک، کارت مترو و ... در یک کارت واحد، کارشناسان بانکداری بسیاری درباره فواید و امکان عملی شدن این ...

پس از صحبت‌های وزیر ارتباطات درباره لزوم تجمیع سرویس‌ها و خدمات مختلف شهروندی اعم از کارت عابر بانک، کارت مترو و ... در یک کارت واحد، کارشناسان بانکداری بسیاری درباره فواید و امکان عملی شدن این طرح و همچنین مشکلات و شروط محقق شدن آن سخن گفته‌اند.

حال یک کارشناس بانکداری الکترونیک، صحبت‌های وزیر ارتباطات مبنی بر تجمیع همه خدمات شهری در تنها یک کارت را عملی  اما مشروط به اقدامات مقدماتی خاصی دانست.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

«عماد ایرانی» با اشاره به صحبت‌های وزیر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ارتباطات، زمینه‌های بررسی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تجمیع همه کارت‌های اعتباری و خدماتی را به دو بخش امکان تکنولوژیکی و امکان اجرایی تقسیم نمود.

«برای صدور دوباره کارت المثنی باید با تک‌تک سازمان‌ها مربوطه تماس برقرار کرد»

به گفته وی به لحاظ تکنولوژیکی این امکان وجود دارد که یک کارت هم برای احراز هویت و هم برای دیگر مسائل بانکی یا خدماتی مورد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - استفاده قرار بگیرد. می‌توان تمام کارت‌های فعلی که در دست مردم است اعم از کارت‌های مغناطیسی و هوشمند را در تنها یک کارت هوشمند تجمیع - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نمود.

اما او - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - امکان اجرایی این مهم را خالی از اشکال ندانست و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گفت:

«به لحاظ اجرایی واقعیت این است که هر کدام از این کارت‌های موجود در دست مردم، متعلق به یک سازمان یا شرکت خاص است و در حال حاضر مدیریت یکپارچه‌ای که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بتوان از طریق آن تجمیع کارت‌ها را انجام داد، فعلا در کشور وجود ندارد. وقتی که همه کارت‌ها در یک کارت تجمیع - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شوند، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - زمانی مشکل به وجود می‌آید که صاحب کارت، کارتش را گم کند. او برای سوزاندن و صدور دوباره کارت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - باید با تک‌تک سازمان‌هایی که در آن کارت خدماتی ارائه می‌دهند تماس برقرار کرده، مراحل اداری را طی و تاییدیه بگیرد.»

«راه حل این مسئله یک پیشخوان واحد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - باشد که با تمام - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ارگان‌های مربوطه هماهنگ است»

این کارشناس، راه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - حل مسئله را یک پیشخوان واحد می‌داند بدین صورت که این نهاد می‌تواند با هماهنگی کلیه ارگان‌های مربوطه به صدور دوباره کارت بپردازد. عدم وجود چنین - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مرکزی در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کشور باعث می‌شود، به لحاظ اجرایی انجام طرح تجمیع کارت‌های خدماتی امکان پذیر نباشد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

ایرانی صدور این کارت‌ها را هم مطلوب دانست و هم مشکل آفرین؛ چراکه آنها در عین سرعت بخشی به ارائه خدمات شهروندی، برای سازمان‌های صادر کننده مشکل آفرین هستند. این ارگان‌ها باید با همکاری یکدیگر برای هرگونه عملیات مربوطه، مسیر طولانی «مراودات بین ادارات» را طی کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone