🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  2. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  3. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  4. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  5. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41393.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ رهبری بازار نمایشگرهای OLED انعطاف پذیر را در دست دارد

بر اساس گزارش مؤسسه تحلیل بازار «IHS Markit»، شاخه تولید نمایشگر سامسونگ به نام «Samsung Display» در سه ماهه دوم سال 2017 نزدیک به 32 درصد از بازار نمایشگرهای کوچک و متوسط را در اختیار ...

بر اساس گزارش مؤسسه تحلیل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بازار «IHS Markit»، شاخه تولید نمایشگر سامسونگ به نام «Samsung Display» در سه ماهه دوم سال 2017 نزدیک به 32 درصد از بازار - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نمایشگرهای کوچک و متوسط را در اختیار داشته که موجب کسب درآمد 3.92 میلیارد دلاری شده - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - است.

طبق آمار موجود، پس از سامسونگ شرکت «JDI» با 1.86 میلیارد دلار درآمد، 15 درصد بازار را تصاحب کرده و ال جی نیز با 1.19 میلیارد دلار و 9.7 درصد بازار، رتبه سوم را کسب نموده است.

ارزش بازار نمایشگرهای OLED انعطاف پذیر برابر با 2 میلیارد دلار است

در این میان نمایشگرهای OLED انعطاف پذیر نیز رشد - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - قابل توجهی را تجربه کرده اند و نسبت به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مدت مشابه سال گذشته، 132 درصد بر حجم بازار آنها افزوده شده است. در واقع تمام تولید کنندگان مجموعاً موفق به کسب درآمد 2 میلیارد دلاری از نمایشگرهای OLED انعطاف پذیر شده اند در حالی که این فناوری سال گذشته، درآمدی برابر با 886 میلیون دلار داشته است.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

لازم به ذکر است که مهم ترین عامل رشد بازار پنل های انعطاف پذیر، موبایل های مجهز به نمایشگر تمام صفحه هستند که سامسونگ با گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 و همچنین تأمین نمایشگر آیفون 10، در این زمینه حضور پررنگی داشته و رهبری بازار را در دست دارد.

از طرف دیگر ال جی نیز با G6 و V30 و مدل میان رده Q6 وارد عرصه شده، و بسیاری از تولیدکنندگان موبایل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در چین (مانند شیائومی) هم به استفاده از طراحی بدون حاشیه و تمام صفحه روی آورده اند.

گفتنی است با توجه به تمایل بازار به روند جدید طراحی و همچنین اضافه شدن اپل به عنوان یکی از برندهای تأثیرگذار، به نظر می رسد در آینده شاهد رشد هرچه بیشتر سهم نمایشگرهای OLED انعطاف پذیر و افزایش سرمایه گذاری شرکت ها روی این فناوری باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حورآسا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام میشه بگید سمت روستای زاویه سفلی چالدران هم سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در روستای زاویه سفلی شهر چالدران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone