🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40475.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اپل در پی جایگزین سامسونگ برای تولید نمایشگر OLED آیفون انعطاف پذیر است؟

در بهمن تا اسفند سال 95 بود که خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد اپل در پی شراکت با یکی از بزرگترین سازندگان پنل های نمایشگر OLED، کمپانی «BOE» است. علی رغم اینکه در حال حاضر BOE ...

در بهمن تا اسفند سال 95 بود که خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اپل در پی شراکت با یکی از بزرگترین سازندگان پنل های نمایشگر OLED، کمپانی «BOE» است. علی رغم اینکه در حال - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - حاضر BOE سهم چندانی از بازار پنل های OLED را در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اختیار ندارد، منابع کره ای گزارش داده اند که این شرکت قصد دارد در خطوط تولید نمایشگرهای انعطاف پذیر و نیز تاشو مورد نیاز اپل سرمایه گذاری کند.

اپل پیشتر پتنت یک نمایشگر تاشو را ثبت کرده بود

شنیده می شود اپل در حال کار روی آیپدها و آیفون های با نمایشگر های تاشو و یا انعطاف پذیر است. انتظار می رود اپل در آیفون های سال آینده خود (احتمالاً با نام XI و XI Plus) از این نمایشگر ها بهره ببرد.  همچنین این شرکت ساکن کوپرتینو، پیش از این پتنت یک نمایشگر تاشو را در اداره ثبت اختراعات آمریکا به ثبت رسانده بود.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

لازم به ذکر است بر اساس گزارشات، BOE قصد دارد حدود نیمی از خطوط تولید خود را به نمایشگر های OELD تاشو و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نیمی دیگر را به نمونه های انعطاف پذیر اختصاص دهد. بدین ترتیب این شرکت می تواند به رقیبی برای سامسونگ بدل شود. فراموش نکنیم که بر اساس گزارشات، سامسونگ در حال توسعه پنل های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - OLED تاشو برای موبایل گلکسی اکس است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone