🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40476.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

بات نت «Necurs» در 6 ساعت 12.5 میلیون سیستم را هدف قرار داده است

متخصصان کمپانی امنیتی «Forcepoint» از انتشار دو میلیون ایمیل آلوده به باج افزار توسط بات نت معروف «Necurs» در هر ساعت خبر داده اند. این موسسه امنیتی مدعی شده که Necurs که یکی از برجسته ...

متخصصان کمپانی امنیتی «Forcepoint» از انتشار دو میلیون ایمیل آلوده به باج افزار توسط بات نت معروف «Necurs» در هر ساعت خبر داده اند.

این موسسه امنیتی مدعی شده که Necurs که یکی از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - برجسته ترین سیستم های انتشار ایمیل های اسپم است در ساعت 7:30 دقیقه روز پنجشنبه راه اندازی شده و در عرض 6 - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ساعت 12.5 میلیون ایمیل آلوده را ارسال کرده است.

گفتنی است این بات نت پیش از این هم در انتشار تروجان های بانکی «Dridex» و «Trickbot» و باج افزارهای «Locky» و «Jaff» مورد استفاده قرار گرفته و حالا باج افزار «Scarab» را روی کامپیوترهای قربانیان نصب می کند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی
نمودار ایمیل های ارسال شده

این ایمیل آلوده حاوی یک فایل زیپ است که به محض دانلود و استخراج فایل های قربانی را رمزنگاری کرده و به وی هشدار می دهد که در صورت عدم پرداخت باج، تمامی فایل های وی را پاکسازی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی
متنی که برای قربانی نمایش داده می شود

جالب این جاست که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کاربر برای تعیین مبلغ باج باید با - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ایمیل اعلام شده تماس بگیرد و هرچه دیرتر اقدام کند مبلغ نیز بیشتر می شود. علاوه بر این قربانی برای اطمینان - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از بازگردانی فایل ها می تواند - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سه فایل را برای هکرها ارسال کنند - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تا به صورت رایگان - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - رمز گشایی شوند.

همانطور که می دانید پیشگیری بهتر از درمان است، بنابرین برای اینکه قربانی چنین حملاتی نشوید بهتر است که آنتی ویروس خود را همیشه بروز نگاه داشته، از کلیک کردن روی لینک های مشکوک خودداری کرده و فایل های ناشناسی را که از طریق ایمیل برای شما ارسال می - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شوند، دانلود نکنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone