🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40477.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

شکست مجدد آیفون 10 از ماسک چهره [تماشا کنید]

چند هفته قبل در دیجیاتو خواندید که یکی از محققان شرکت امنیتی «Bkav» توانست با استفاده از یک ماسک که از چهره خود ساخته بود، به راحتی فناوری تشخیص چهره Face ID آیفون 10 را ...

چند هفته قبل در دیجیاتو خواندید که یکی از محققان شرکت امنیتی «Bkav» توانست با استفاده از یک ماسک که از چهره خود ساخته بود، به راحتی فناوری تشخیص چهره Face ID آیفون 10 را شکست دهد. حالا این شخص ماسک دقیق تری از چهره خود ساخته و مجدداً قادر به شکست فناوری انقلابی تلفن هوشمند جدید اپل شده است.

همان طور که در ویدئو مشاهده می کنید، این - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بار محقق مذکور ابتدا چهره خود را از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - طریق Face ID به موبایل اضافه می کند - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و سپس از طریق ماسک، موبایل را آنلاک می - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کند.

محقق شرکت ویتنامی یاد شده معتقد است Face ID به اندازه کافی برای انجام تراکنش های تجاری مورد اعتماد نیست. البته باید این مسئله را در نظر داشت که تولید ماسک سه بعدی و نیز تصاویر دقیق چشم ها، نیاز به تجهیزات ویژه و احتمالاً دسترسی به قربانی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دارد.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان
ماسک جدید از پودر سنگ و توسط پرینتر سه بعدی ساخته شده. تصاویر چشم ها نیز توسط دوربین اینفرارد ضبط و سپس روی کاغذ چاپ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شده است.

اپل احتمالاً می تواند در آینده با روش های متفاوتی از جمله چشمک زدن حین قفل گشایی، امنیت Face ID را بهبود بخشد. لازم به یادآوری است که چنین قابلیتی پیشتر در اندروید نسخه جلی بین با نام «liveness check» معرفی شده بود که البته به راحتی قابل هک بود. البته انتظار می رود در صورتی که این امکان به آیفون 10 افزوده شود، به لطف ماژول دوربین مادون قرمز، به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - سختی قابل هک باشد.

لازم به یادآوری است که در هفته های اخیر تلاش های بسیاری برای شکست دادن فناوری تشخیص چهره اپل انجام شده. در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - یکی از آخرین آنها، کودکی توانسته - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بود به سادگی از سد Face ID آیفون مادرش عبور کند و حتی دو برادر دوقلوی همسان موفق شده بودند این فناوری را شکست دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone