تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39008.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

موبایل شما چه زمانی اندروید اوریو را دریافت خواهد کرد؟

با این که بیش از سه ماه از انتشار رسمی اندروید اوریو گذشته، تا امروز به جز دیوایس های پیکسل و نکسوس گوگل، بسیاری از دیوایس های دیگر هنوز آن را دریافت نکرده اند. مثل ...

با این که بیش از سه ماه از انتشار رسمی اندروید اوریو گذشته، تا امروز به جز دیوایس های پیکسل و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نکسوس گوگل، بسیاری از دیوایس های دیگر هنوز آن را دریافت نکرده اند. مثل همیشه، کمپانی هایی همچون سامسونگ، ال جی، اچ تی سی و سونی معمولا با چندین ماه تأخیر آخرین نسخه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اندروید را به جدیدترین پرچمداران شان می آورند.

اگر تلفن هوشمندتان خیلی قدیمی نیست، احتمالا برایتان جای سوال باشد که اندروید اوریو را چه موقع دریافت می کنید. ما در این مطلب هر اطلاعاتی که لازم دارید را برایتان گردآوری کرده ایم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

[این مقاله در تاریخ 9 دی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - 1396 به‌روزرسانی شده است]

سامسونگ

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

سامسونگ اوایل ماه نوامبر (آبان) نخستین بتای اندروید 8.0 را برای گلکسی S8 و S8 پلاس منتشر کرد. دو روز پیش (۷ دی ماه) پنجمین نسخه بتا نیز منتشر شد، اما کمپانی کره - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ای هنوز صحبتی در مورد تاریخ انتشار نسخه نهایی اندروید اوریو برای این دو دیوایس به میان نیاورده.

با این وجود، پیش بینی می شود که با انتشار آپدیت رسمی اوریو برای این دو - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دیوایس (و نوت ۸) فاصله زیادی نداشته باشیم. احتمالا پرچمداران جدید سامسونگ در نخستین ماه های سال ۲۰۱۸ آپدیت اوریو را دریافت نمایند.

همچنین چندی پیش خبر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بسیار خوشحال کننده ای برای کاربران - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - موبایل های سامسونگ منتشر شد. بعضی منابع خبری جدولی از دیوایس های سامسونگ دریافت کننده آپدیت اوریو را منتشر کردند که نام موبایل هایی مثل گلکسی S6 و نوت 5 هم در میان آن ها به چشم می خورد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

با این وجود هنوز زمان انتشار آپدیت اوریو برای این دیوایس ها مشخص نشده. این فرآیند ممکن است ماه ها به طول بینجامد.

ال جی

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

ال جی V30 در ماه اکتبر وارد بازار شد، یعنی زمانی که اندروید 8.0 به طور رسمی منتشر شده بود. با این وجود، ال - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - جی این موبایل را با اندروید 7.0 به دست مشتریان می رساند.

انتشار به‌روزرسانی اندروید اوریو برای ال - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - جی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - V30 از پنجم دی ماه سال جاری در کره جنوبی آغاز شده، و به نظر می رسد که تا چند هفته دیگر کلیه صاحبان این دیوایس در سراسر دنیا قادر به دریافت این آپدیت باشند.

همچنین در روز هفتم دی ماه، ال جی G6 نسخه بتایی از اندروید اوریو را در کشور چین دریافت کرده است. اما هنوز تاریخ انتشار این نسخه بتا و نسخه نهایی اوریو برای دیگر کشورها مشخص نیست، هر چند به نظر می - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - رسد که تا آن روز فاصله زیادی نداشته باشیم.

اچ تی سی

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

اگر HTC U11 دارید و موبایل تان آنلاک شده، همین حالا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می توانید آپدیت اوریو را دریافت کنید.

به گفته کمپانی تایوانی، دو دیوایس HTC 10 و HTC U Ultra نیز در تاریخی نامشخص آپدیت اوریو را دریافت می کنند. همچنین دو مدل اخیرا رونمایی شده HTC U11 Plus و HTC U11 Life هر دو در زمان عرضه به بازار با اندروید اوریو به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دست مشتریان خواهند رسید.

سونی

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

از میان تمام سازندگان تلفن های هوشمند، سونی عملکرد بسیار خوبی در به‌روزرسانی موبایل هایش به اندروید 8.0 به نمایش گذاشته. شرکت ژاپنی هم اکنون اندروید اوریو را به طور رسمی برای موبایل های اکسپریا XZ، XZs و X Performance منتشر کرده است.

هر دو دیوایس اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ1 Compact هر دو با اندروید اوریو به دست مشتریان می رسند.

همچنین اندروید اوریو برای دیوایس XZ Premium اواخر ماه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اکتبر منتشر شده و همین حالا می توانید آن را دریافت نمایید.

فهرست کامل دیوایس های دریافت کننده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اندروید اوریو برای سونی به شرح زیر است:

  • Xperia X
  • Xperia X Performance
  • Xperia XZ
  • Xperia X Compact
  • Xperia XZ Premium
  • Xperia XZs
  • Xperia XA1
  • Xperia XA1 Ultra
  • Xperia Touch
  • Xperia XA1 Plus

پیش بینی می - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شود که تمام این دیوایس ها تا سه الی سه و نیم ماه دیگر آپدیت اوریو را دریافت کرده باشند.

وان پلاس

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

وان پلاس 5T که اخیرا معرفی شد، با اندروید 8.0 به دست مشتریان نخواهد رسید. با این وجود وان پلاس اعلام کرده که آپدیت اوریو را اوایل سال آینده میلادی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - برای این دیوایس پرچمدار عرضه می کند.

همچنین آپدیت اوریو در ماه نوامبر برای دیوایس های وان پلاس 3 و 3T منتشر شده که همین حالا باید آن - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را دریافت کرده باشید.

هوآوی

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

هوآوی هنوز مدل هایی که آپدیت اوریو برایشان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ارائه می شود را به طور دقیق مشخص نکرده است.

با این وجود، مدل میت 10 همین حالا آپدیت را دریافت کرده (با - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اندروید اوریو وارد بازار شده) است. همچنین  به‌روزرسانی اندروید اوریو برای مدل های میت 9 و میت 9 پرو نیز در تاریخ 15 آذر منتشر شده که تا امروز باید نوتیفیکیشن آن - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را دریافت کرده باشید.

هوآوی هنوز جزئیات دقیقی در مورد به‌روزرسانی اسمارت فون های دیگرش به اندروید اوریو منتشر نکرده، اما پیش بینی ها حاکی از آنند که آنر 9 احتمالا یکی از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نامزدهای اصلی هوآوی برای دریافت آخرین نسخه اندروید باشد.

موتورولا

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

موتورولا تأیید کرده که 12 مدل از دیوایس هایش - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - «پاییز» امسال آپدیت اوریو را دریافت خواهند کرد:

  • Moto Z
  • Moto Z Droid
  • Moto Z Force Droid
  • Moto Z Play
  • Moto Z Play Droid
  • Moto Z2 Play
  • Moto Z2 Force Edition
  • Moto X4
  • Moto G5
  • Moto G5 Plus
  • Moto G5s
  • Moto G5s Plus

در حال حاضر انتشار به‌روزرسانی اندروید اوریو برای مدل Moto X4 در هندوستان آغاز شده است. احتمالا تا پایان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سه ماهه نخست سال 2018، کلیه دیوایس های فهرست بالا آپدیت اوریو را دریافت کرده باشند.

شیائومی

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

تمام مدل های فهرست پایین (به جز Mi A1)  اندروید اوریو را در بازه زمانی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سه ماهه سوم و چهارم سال 2018 دریافت خواهند کرد:

  • Xiaomi Mi 5c
  • Xiaomi Mi 6
  • Xiaomi Mi 6C
  • Xiaomi Mi A1 (انتشار آپدیت اوریو: دسامبر 2017)
  • Xiaomi Mi Max 2
  • Xiaomi Mi Mix 2
  • Xiaomi Mi - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - Note 3
  • Xiaomi Redmi 5A
  • Xiaomi Redmi 5A Prime
  • Xiaomi Redmi 5
  • Xiaomi Redmi Note 5
  • Xiaomi Redmi Note 5A Prime

در حال حاضر انتشار نسخه بتای اندروید اوریو برای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مدل Mi A1 آغاز شده است.

نوکیا

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

تمام دیوایس های نوکیا اندروید اوریو را دریافت می کنند. نوکیا 8 اولین دیوایسی بوده که این آپدیت را هفته - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - گذشته دریافت کرده است. هنوز زمان انتشار آپدیت برای نوکیا 6، نوکیا 5 و نوکیا 3 مشخص نیست اما - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به احتمال قوی، این سه دیوایس در نخستین ماه های سال 2018 آپدیت اوریو را دریافت می کنند.

روز گذشته اعلام شد که نوکیا 2 نیز آپدیت اندروید اوریو (8.1) را دریافت خواهد کرد.

ایسوس

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

ایسوس همزمان با انتشار رسمی پنج دیوایس ذن فون 4 جدید اعلام کرد که سری ذن فون 3 و ذن فون 4 هر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دو تا پایان نیمه دوم سال 2018 آپدیت اوریو را دریافت خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone