تعمیرات یخچال باکنشت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39005.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

سفر آرام‌بخش دوربین گو پرو به اعماق زمین [تماشا کنید]

چه پدیده‌هایی ممکن است به انسان آرامش بدهند؟ سفر به طبیعت، دیدن فیلم و تئاتر یا خواندن یک کتاب خوب؟ همه این فعالیت‌ها ممکن است باعث شود لحظه‌ای دغدغه‌هایتان را فراموش کرده و خود را ...

چه پدیده‌هایی ممکن است به انسان آرامش بدهند؟ سفر به طبیعت، دیدن فیلم و تئاتر یا خواندن یک کتاب خوب؟ همه این فعالیت‌ها ممکن است باعث شود لحظه‌ای دغدغه‌هایتان - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - را فراموش کرده و خود را از استرس شدید رهایی دهید. شاید تعجب کنید اما می‌توانید تماشای ویدیوی زیر را به فعالیت‌های بالا اضافه کنید.

این ویدیو در واقع سفر آرام‌بخش دوربین گو پرو به اعماق یک چاه آهکی را نشان‌ می‌دهد که برخلاف انتظار کورتیزول موجود در بدن را پایین آورده و احساس رهاشدگی به کاربر می‌دهد.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

این ویدیو که یادآور رُمان «سفر به مرکز زمین» ژول ورن است، روند خاصی دارد که با دیدن آن هر لحظه انتظار دارید با استخوان دایناسور‌های ماقبل تاریخ و انسان‌های سکنی گزیده در اعماق زمین مواجه شوید.

اما بر خلاف تصور، مشاهده‌‌ی این ویدیو به شکل عجیبی بسیار لذت بخش بوده و استرس را از بین می‌برد. با این‌که چاه فیلمبرداری شده تنها ۳۴ متر طول دارد، آهک سخت پیرامون چاه این احساس را در بیننده تداعی می‌کند که درون یک آتشفشان خاموش شیرجه‌ زده و در حال سفر به اعماق زمین است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone