تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39001.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ریپل با رشد 56 درصدی به دومین پول مجازی ارزشمند تبدیل شد

در حالی که اکثر رسانه ها و کارشناسان اقتصادی به بیت کوین چشم دوخته اند یکی دیگر ارزهای مجازی به نام «ریپل» با 56 افزایش قیمت در روز جمعه از نظر رشد درصدی گوی سبقت ...

در حالی که اکثر رسانه ها و کارشناسان اقتصادی به بیت کوین چشم دوخته اند یکی دیگر ارزهای مجازی به نام «ریپل» با 56 افزایش قیمت در روز جمعه از نظر رشد درصدی گوی سبقت را از دیگر ارزها ربود.

ریپل در واقع نام استارتاپ سان فرانسیسکویی است که از فناوری بلاکچین برای توسعه شبکه پرداخت بانکی، تبادلات ارزهای دیجیتال و دیگر موسسات مالی استفاده می کند.

مشترکان این شبکه در تراکنش های خود از واحدی به نام XPR استفاده می کنند که نسبت به زمان - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - تاخیر 1 ساعته بیت کوین و 4 دقیقه ای اتریوم بسیار سریعتر بوده و تنها 4 ثانیه تاخیر دارد.

بر اساس گزارش CoinMarketCap این ارز - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - اکنون 2.41 - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - دلار ارزش دارد که حتی نسبت به روز گذشته نیز افزایش یافته است.تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیلبا این تفاسیر ارزش کل بازار ریپل به 93 میلیارد دلار رسیده و اتریوم 73 میلیارد دلاری - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - را پشت سر گذاشته است.

با این حال بیت کوین با حاشیه امنیت بالای 247 میلیاد دلاری بالاترین ارزش کل بازار - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - ارزهای مجازی را در اختیار دارد و به نظر نمی رسد هیچ گزینه دیگری حداقل در آینده نزدیک، توان رقابت با - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - آن را داشته باشد.

از نظر سهم بازار نیز بیت کوین 41 درصد را در اختیار دارد و ریپل و اتریوم - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - به ترتیب با 12.5 و 12.1 درصد در جایگاه های دوم و سوم - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - قرار گرفته اند.

نمودار CoinMarketCap نشان می دهد که ریپل اوخر بهار - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - امسال یکبار دیگر از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - اتریوم سبقت گرفته اما آن زمان تنها 36 سنت ارزش داشته است.

برای درک بهتر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - رشد این ارز کافی است بدانید که ریپل سال قبل 1 سنت ارزش داشته اما هفته قبل بهای آن به 1 دلار رسید و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - تا جمعه دو برابر شد.

بر اساس اطلاعاتی که در وب سایت این شرکت ارائه شده بیش از 100 شرکت از شبکه آنها استفاده می کنند و علاوه بر این بانک های ژاپنی و کره ای در حال تحقیق بر روی این شبکه هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone