تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39010.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

پرداخت 1 میلیون دلار بیت کوین برای رهایی از چنگال آدم ربایان

ارزهای مجازی و مسائل مرتبط به آنها در ماه های اخیر سروصدای زیادی بر پا کرده اند و حالا نوبت به آدم ربایی به خاطر این ارزها رسیده است. به گزارش فایننشال تایمز «پاول لرنر»، ...

ارزهای مجازی و مسائل مرتبط - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - به آنها در ماه های اخیر سروصدای زیادی بر پا کرده اند و حالا نوبت به آدم ربایی به خاطر این ارزها رسیده است.

به گزارش فایننشال تایمز «پاول لرنر»، مدیرعامل مرکز تبدیل ارزهای مجازی «Exmo Finance» حین ترک شعبه اوکراینی این موسسه در «کیف» توسط چند فرد نقاب پوش ربوده شده بود.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران
پاول لرنر

لرنر 40 ساله برای آزادی خود از چنگال آدم ربایان مجبور به پرداخت مبلغ هنگفتی در قالب بیت کوین شده است.

اگرچه نزدیکان لرنر درباره میزان این مبلغ سکوت کرده اند اما یکی از مشاوران دولت اوکراین به نام «آنتون - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - گراشچنکو» اعلام کرده است:

اطلاعات عملیاتی ما حاکی از این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - است که تعداد زیادی بیت کوین با ارزش بیش از یک میلیون دلار به آدم ربایان داده شده است.

Exmo - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - Finance یکی از موسسات شناخته شده در زمینه تبادل ارزهای مجازی است و به جز دفتر مرکزی آن که در لندن قرار دارد شعبه های دیگری را نیز در اسپانیا، روسیه، هند، تایلند و اوکراین - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - دایر کرده است.

غیرمتمرکز و گمنام بودن تراکنش های شبکه بلاکچین ارزهای مجازی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - و افزایش چشمگیر ارزش آنها در ماه های اخیر، این پلتفرم را به گزینه ای مطمئن برای باندهای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - خلافکار تبدیل کرده است.

برای مثال سناتورهای ایتالیایی مدعی شده اند - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - که مافیای این کشور برای پولشویی از ارزهای مجازی استفاده می کنند.

علاوه بر این هکرهای توسعه دهنده باج افزار «واناکرای» با وادار کردن قربانیان به پرداخت بیت کوین، 140 هزار دلار را به جیب زنده اند.

از طرف دیگر یک خانم 58 ساله ایتالیایی با پرداخت 4.1 واحد بیت کوین به یک قاتل مزدور - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - قصد به قتل رساندن نامزد خود را داشت اما توسط پلیس دستگیر شد.

مسائلی از این دست باعث شده کشورهای بسیاری به دنبال اعمال محدودیت و ممنوع سازی ارزهایی از قبیل بیت کوین و اتریوم بوده و به جای آن ارز مجازی خاص خود را توسعه دهند.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone