تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39006.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

شوخی مرگبار گیمر‌ Call of Duty قربانی گرفت

درگیری لفظی دو گیمر Call of Duty سر مسابقه‌‌ی آنلاینی که تنها ۱.۵ دلار جایزه‌‌ی آن بود، منجر به مرگ مردی ۲۸ ساله در کانزاس آمریکا شد. این شوخی مرگبار گیمر‌ Call of Duty به ...

درگیری لفظی دو - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فولاد شهر استان اصفهان - گیمر Call of Duty سر مسابقه‌‌ی آنلاینی که تنها ۱.۵ دلار جایزه‌‌ی آن بود، منجر به مرگ مردی ۲۸ ساله در کانزاس آمریکا شد. این شوخی مرگبار گیمر‌ Call of Duty به شلیک گلوله تیم ضربت (SWAT) منجر شد که به خاطر گزارشی غلط به خانه‌ی شخص مذکور هجوم برده بودند.

پلیس با اشاره به تعدادی از توییت‌های پاک شده توسط یک گیمر Call of Duty ادعا می‌کند که وی در گزارش این اتفاق دست داشته است.

در واقع این گیمر پس از جر و بحث پیش آمده به پلیس تلفن کرده و وجود بمبی را در آدرس گیمر دیگر گزارش کرده تا نیروی‌های ویژه را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به خانه‌ی او بکشاند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فولاد شهر استان اصفهان
تیم - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ضربت آمریکا بارها به دلایل مختلف افراد بی‌گناه در خانه‌شان کشته است.

در این عمل Swatting نام دارد، یک کاربر اینترنت به منظور اذیت فردی دیگر اخبار غلطی از اتفاق خشونت باری در آدرس شخص مذکور گزارش می‌دهد. این درحالی است که کاربر به منظور مخفی نمودن نام خود از نرم‌افزار‌های جعل هویت استفاده‌ می‌کند. این اتفاق اصولاً عکس العمل سریع و خشونت بار پلیس را نتیجه ‌می‌دهد.

مشخص نیست که این شوخی مرگبار گیمر‌ ‌ها تا به حال باعث مرگ فردی شده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فولاد شهر استان اصفهان - است یا خیر اما در گذشته برخی از قربانیان به علت گزارش‌های - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فولاد شهر استان اصفهان - غلط - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بدون مرتکب شدن هیچ تخلفی دچار مصدومیت‌های بسیار جدی شده‌اند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فولاد شهر استان اصفهان
« اخبار دارد بچه‌ای که سواتش کردم را نشان می‌دهد.»

به گزارش پلیس آمریکا، کاربر SWauTistic پیش از پاک - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کردن پروفایل توییتر خود تایید کرده بود اکه در ارائه‌ی این گزارش به پلیس دست داشته است.

قربانی این پرونده «اندرو فینچ» شهروند ویچیتای کانزاس، به گفته‌ی خانواده‌اش به بازی‌های ویدیویی علاقه نداشته است و گمان می‌رود که دو فرزندش کاربر  Call of Duty بوده اند. فینچ زنگ در را به شکلی پاسخ داده که ماموران نیروی ویژه به او مشکوک شده و وی را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به ضرب تیر از پا درآوردند.

مشخص نیست که چرا به فینچ که سلاحی همراه خود نداشته، شلیک شده است. - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در حال حاضر پلیس ویچیتا این مسئله را در دست تحقیق دارد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اما ‌نتیجه‌‌ی تحقیقات هر چه شود نمی‌تواند مرگ این پدر سر یک شرط بندی آنلاین ۱.۵ دلاری را توجیه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone