تعمیرات یخچال آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24228.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی: مشغول مذاکره برای رفع قطع موبایل‌های مسافری هستیم

آنتن ۳۰ هزار موبایلی که به شکل مسافری رجیستر شده بودند قطع شده است. سامانه همتا می‌گوید این موبایل‌ها «با روش‌های متخلفانه ثبت شده بودند» اما همین موضوع به معنای آن است که ۳۰ هزار شهروند، ...

آنتن ۳۰ هزار موبایلی که به شکل - تعمیرات یخچال آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مسافری رجیستر شده بودند قطع شده است. سامانه همتا می‌گوید این موبایل‌ها «با روش‌های متخلفانه ثبت شده بودند» اما همین موضوع به معنای آن است که ۳۰ هزار شهروند، در شهریور موبایل‌هایی را خریده‌اند که حالا برای مکالمه بی‌مصرف هستند. «مهدی محبی»، رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی در گفتگو با دیجیاتو خبر از - تعمیرات یخچال آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مذاکره با سامانه همتا برای رفع این مشکل می‌دهد.

سامانه - تعمیرات یخچال آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - همتا تاکید ویژه‌ای دارد که خرید و فروش اطلاعات مسافرانی که به خارج از کشور سفر می‌کنند و سپس برمی‌گردند، حتی با رضایت آنها، سوء استفاده از واردات مسافری است. همتا در اطلاعیه‌اش نوشته است: «سامانه کشف تخلف همتا در برخورد با متخلفانی که با سوء - تعمیرات یخچال آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - استفاده از تسهیلات درنظر گرفته شده برای مسافران واقعی قصد ثبت و تطهیر تلفن همراه قاچاق خود را دارند، بطور مستمر - تعمیرات یخچال آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و قاطع اقدام نموده است.»

تعمیرات یخچال آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان

اکنون مهدی محبی درباره چرایی قطع آنتن این موبایل‌ها به دیجیاتو می‌گوید: «این موبایل‌ها به شکل مسافری وارد شده‌اند اما نکته اینجاست که به نام خود کسانی که پاسپورت‌شان مهر خروج از کشور دارد، فعال نشده - تعمیرات یخچال آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - است. به همین دلیل، سامانه همتا در حال قطع آنتن این موبایل‌هاست.»

اما مسئله اینجاست که این موضوع، خریداران نهایی را در شرایط اقتصادی فعلی تحت تاثیر قرار داده است. رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی در پاسخ به - تعمیرات یخچال آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - این سوال که - تعمیرات یخچال آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اتحادیه در این زمینه چه اقدامی انجام داده است، می‌گوید: «ما در حال مذاکره و پیگیری این مسئله از طریق همتا هستیم. اگرچه در این میان تخلف شده است، اما این مسئله ناشی از بی‌اطلاعی اعضای ما بوده است. از همتا خواهش کرده‌ایم تا مساعدت کنند و از این به بعد اگر تخلفی اتفاق افتاد، آنتن‌ها را قطع کنند. چون حالا این موبایل‌های قطع شده باید از کشور خارج شود و همین مسئله به - تعمیرات یخچال آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کشور ضرر می‌زند. از طرفی پس دادن و پس گرفته این گوشی‌ها هم برای مردم و کسبه هزینه دارد.»

اما اکنون افرادی که این ۳۰ هزار موبایل - تعمیرات یخچال آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را خریده‌اند باید چه کنند و اگر همتا درخواست - تعمیرات یخچال آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اتحادیه را قبول نکند، راه‌حل چیست؟ محبی در پاسخ می‌گوید: «در آن زمان باید بحث کنیم و راه‌حل دیگری پیدا کنیم. حالا تصمیم با دولت است که - تعمیرات یخچال آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ببیند چه باید کرد. اتحادیه‌ها هم تصمیم دولت را - تعمیرات یخچال آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اجرایی می‌کنند.»

این جدی‌ترین برخورد همتا با موبایل‌های مسافری است که در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند. با این حال باید دید سرنوشت افرادی که ۳۰ هزار موبایل را خریده‌اند، - تعمیرات یخچال آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - چه خواهد شد. تا آن زمان، بهتر است خریداران در خرید موبایل‌هایی که به شکل مسافری رجیستر شده‌اند، دقت بیشتری داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone