تعمیرات یخچال کرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  3. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24229.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

قطع آنتن ۳۰ هزار موبایل در ایران؛ موبایل‌های مسافری زیر تیغ رجیستری

سامانه همتا برخورد شدید خود با فروشندگان متخلف موبایل‌های مسافری را آغاز کرده است؛ روندی که می‌تواند خریداران موبایل را نیز در صورت عدم توجه به نحوه رجیستر شدن موبایل، تحت تاثیر قرار دهد. سامانه ...

سامانه همتا برخورد شدید خود با فروشندگان متخلف موبایل‌های مسافری - تعمیرات یخچال کرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را آغاز کرده است؛ روندی که می‌تواند خریداران موبایل را نیز در صورت عدم توجه به نحوه - تعمیرات یخچال کرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - رجیستر شدن موبایل، تحت تاثیر قرار دهد.

سامانه همتا گزارش - تعمیرات یخچال کرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - داده است که از ۴ الی ۲۸ شهریور ماه بیشتر از ۳۰ هزار موبایل که با روش‌های متخلفانه ثبت شده بودند، شناسایی و - تعمیرات یخچال کرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مسدود کرده است. حجم عمده‌ای از این تخلفات از طریق سوء - تعمیرات یخچال کرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - استفاده از «رویه مسافری» انجام شده است.

این سامانه همچنین تاکید کرده است که خریداران، از طریق کد دستوری #۷۷۷۷*، پیش از خرید موبایل به نحوه رجیستر شدن دستگاه دقت نمایند: «ثبت تلفن همراه از طریق رویه مسافری، صرفا برای مصارف غیرتجاری مجاز بوده - تعمیرات یخچال کرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و هر زمان که هر تخلفی در مراحل ثبت آن احراز شود، مسدود خواهد گردید.»

یک منبع آگاه در گفتگو با دیجیاتو تایید می‌کند که تصمیم برای برخورد قاطع با فروشندگان متخلفی که از روش مسافری برای فروش موبایل استفاده می‌کنند، آغاز شده است. بر اساس شنیده‌های دیجیاتو، تصمیم‌گیران می‌خواهند سوءاستفاده‌ها از روش مسافری را به پایان برسانند تا فقط همان شخصی که مسافر واقعی است و موبایل را وارد کرده، بتواند از دستگاه خود استفاده کند. با این حال برخی از خریدارانی که در روزهای گذشته موبایلی را از فروشگاه‌ها تهیه کرده‌اند هم تحت تاثیر این مسئله - تعمیرات یخچال کرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - قرار گرفته‌اند.

پیش از - تعمیرات یخچال کرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این گزارش‌های مختلفی در خصوص خرید و فروش پاسپورت افراد مسافر برای رجیستر کردن موبایل منتشر شده بود که حالا سامانه همتا می‌خواهد به همین روند پایان دهد. تحقیقات دیجیاتو نشان داده بود که به - تعمیرات یخچال کرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شکل میانگین، هر پاسپورت بین ۳۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان برای رجیستر کردن موبایل خرید - تعمیرات یخچال کرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و - تعمیرات یخچال کرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - فروش می‌شود.

بر اساس شنیده‌های - تعمیرات یخچال کرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دیجیاتو، امروز بازار علاءالدین به عنوان یکی از مراکز اصلی فروش موبایل در تهران، شرایط بسیار ملتهبی را سپری کرده است. از سوی دیگر فروشندگان نیز - تعمیرات یخچال کرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به این وضعیت معترض هستند. در این - تعمیرات یخچال کرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - میان اگر قصد خرید موبایل دارید، در صورت - تعمیرات یخچال کرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - رجیستر بودن دستگاه به شکل مسافری، - تعمیرات یخچال کرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در خرید خود دقت کنید چراکه اکنون عده‌ای از خریداران با مشکل قطع شدن آنتن موبایل خود مواجه شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone