تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20569.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

بازپرس آمریکایی: هزینه فرار کارلوس گون با بیت کوین پرداخت شده است

پسر کارلوس گون رئیس سابق هیئت مدیره شرکت نیسان که از حصر خانگی در ژاپن گریخت و به لبنان پناه برد ظاهرا معادل ۵۰۰ هزار دلار بیت کوین را خرج فراری دادن پدرش کرده است. ...

براساس اظهارات بازپرس پرونده گون در دادگاه آمریکا، پسر گون از طریق صرافی دیجیتال Coinbase در سانفرانسیسکوی آمریکا  ۵۰۰ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قزوین استان زنجان - هزار دلار بیت کوین را به کیف پول دیجیتال - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قزوین استان زنجان - پیتر تیلور (یکی از دو مردی که موجبات فرار گون از ژاپن را فراهم کرده بودند) انتقال داده است. آقای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قزوین استان زنجان - تیلور با همراهی مایکل تیلور پدرش که از افسران سابق کلاه سبز ارتش آمریکا بوده گون را به صورت قاچاقی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قزوین استان زنجان - از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قزوین استان زنجان - طریق جعبه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قزوین استان زنجان - آلت موسیقی از ژاپن خارج کرده و موجبات انتقال او از فرودگاه بین المللی کانسای در اوزاکا به فرودگاه بیروت را فراهم نموده است.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قزوین استان زنجان
مایکل تیلور

طبق گزارش دادگاه آمریکا کارلوس گون مجموعا ۱.۳۶ میلیون دلار بابت خدمات این پدر و پسر و انجام کارهای فرارش به آنها پرداخت کرده است. بازرسان ژاپنی هم می گویند گون شخصا ۸۶۰ هزار دلار را به شرکتی تزریق کرده که توسط پیتر تیلور مدیریت می شود و این بخشی از پرداخت اولیه مدیر سابق نیسان به عاملان فرارش بوده است.

این پدر و پسر به دنبال درخواست دولت ژاپن، ماه می گذشته توسط پلیس آمریکا بازداشت شدند. گون که تابعیت چندگانه (لبنانی، برزیلی و فرانسوی) دارد هم اکنون آزادانه در لبنان زندگی می کند که توافقی برای استرداد محکومان با ژاپن ندارد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قزوین استان زنجان

کارلوس گون در فاصله زمانی ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ چهار مرتبه به اتهام جرایم مالی در نیسان توسط پلیس ژاپن دستگیر شد. گفته می شود او مسیر ژاپن تا ترکیه را درون یک چمدان طی کرده و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قزوین استان زنجان - سپس از طریق جت شخصی خود به لبنان سفر کرده است. او در توکیو با تیلورها ملاقات می کند که برای حضور در یک کنسرت ویولونی در هتل حیات اقامت داشتند و در آنجا مقدمات فرار او چیده می شود. او در بیانیه خبری خود بعد از فرار اینطور گفت:

«من اکنون در لبنان هستم و دیگر گروگان سیستم قضایی متقلب ژاپن نیستم. جایی که اصل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قزوین استان زنجان - بر گناهکار بودن است، تبعیض رایج است و حقوق بنیادین انسان‌ها در بی‌توجهی کامل به تعهدات قانونی ژاپن در چهارچوب قوانین و معاهدات بین‌المللی نادیده گرفته می‌شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone