تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20568.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰ معرفی شد؛ چیپست 5G برای گوشی‌های میان‌رده

مدیاتک از چیپست موبایل دیمنسیتی ۷۲۰ رونمایی کرد. این محصول از شبکه 5G پشتیبانی کرده و برای گوشی‌های میان رده تولید شده است. دیمنسیتی ۷۲۰ که اولین عضو سری دیمنسیتی ۷۰۰ به شمار می‌رود، بر ...

مدیاتک از چیپست موبایل دیمنسیتی ۷۲۰ رونمایی کرد. این محصول از شبکه 5G پشتیبانی کرده و برای گوشی‌های میان رده تولید شده است.

دیمنسیتی ۷۲۰ که اولین عضو سری دیمنسیتی ۷۰۰ به شمار می‌رود، بر پایه لیتوگرافی ۷ نانومتری تولید شده و از پردازنده هشت هسته‌ای (شامل - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دو هسته Cortex-A76 و شش هسته Cortex-A55) و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC3 برخوردار است. از این چیپست می‌توان در کنار رم LPDRR4X تا حداکثر کلاک ۲۱۳۳ مگاهرتز و حافظه داخلی با استاندارد UFS 2.2 استفاده کرد.

چیپست یاد شده از شبکه 5G - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - (استاندارد زیر ۶ گیگاهرتز) پشتیبانی می‌کند. شبکه 5G انرژی بیشتری مصرف می‌کند به همین دلیل فناوری UltraSave به کار رفته در این چیپست تا حدودی به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک خواهد کرد.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاهین شهر استان اصفهان

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰ می‌توان به پشتیبانی آن از نمایشگرهای ۹۰ هرتز با رزولوشن +FHD، وای فای ۵، استاندارد +HDR10، بلوتوث ۵.۱، پشتیبانی از APU برای وظایف مبتنی بر یادگیری ماشینی، یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی یا دو دوربین ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی و فیلمبرداری 4K اشاره کرد.

مدیاتک می‌گوید اولین گوشی‌های مجهز به چیپست دیمنسیتی ۷۲۰ «ماه‌های آینده» به بازار عرضه می‌شوند.

پیش بینی می‌شود این چیپست قیمت گوشی‌های اقتصادی و میان رده 5G را پایین تر بیاورد. برای نمونه ردمی 10X (مدل 5G) با چیپست دیمنسیتی ۸۲۰، نمایشگر ۶.۵۷ اینچی AMOLED و رم ۶ گیگابایتی با شروع قیمت - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ۲۸۰ دلار به بازار عرضه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone