تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  3. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  4. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10139.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S22 اولترا احتمالا دوربین‌های تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۳ و ۱۰ برابری خواهد داشت

تا به امروز شایعات زیادی درباره دوربین پرچمدارهای بعدی سامسونگ منتشر شده‌اند. برخی می‌گویند دوربین‌های بالاترین عضو خانواده گلکسی S22 تفاوتی با گذشته ندارند و بعضی دیگر معتقدند که S22 اولترا به سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ...

تا به امروز - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - شایعات زیادی درباره دوربین پرچمدارهای بعدی سامسونگ منتشر شده‌اند. برخی می‌گویند دوربین‌های بالاترین عضو خانواده گلکسی S22 تفاوتی با گذشته ندارند و بعضی دیگر معتقدند که S22 اولترا به سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ مجهز می‌شود. با این حال طبق جدیدترین گزارش، گوشی جدید همان چینش قدیمی را حفظ می‌کند، اما در کنار آن دو دوربین تله‌فوتو بهتر هم خواهد داشت.

به گفته «Ice Universe»، این دو لنز با زوم اپتیکال از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - فاصله کانونی متغیر بهره می‌برند. این دو دوربین بزرگنمایی ۳ و ۱۰ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - برابری اپتیکال خواهند داشت و البته زوم بیشتری هم می‌توانند در اختیار کاربران قرار دهند.

علاوه بر این، سنسور این دو دوربین جدید با آپدیت کوچکی هم همراه می‌شوند. گلکسی S22 اولترا از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۱.۲۲ میکرومتر استفاده خواهد کرد که عملکرد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - بهتری نسبت به دو دوربین ۱۰ مگاپیکسلی نسل کنونی خواهد داشت. هردوی این دوربین‌های جدید نیز به لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهند بود.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان

دوربین اصلی این گوشی مثل دوربین اصلی گلکسی S21 اولترا خواهد بود، البته ظاهرا کمی بهبود می‌یابد. این دوربین - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی با سایز پیکسل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - ۰.۸ میکرومتر خواهد داشت. با این حال، مشخص نیست که این سنسور همان HM3 قبلی در S21 اولترا است یا از نسل جدیدی از سنسورها در آن استفاده می‌شود، البته گفته شده که لرزشگیر بهتری خواهد داشت.

دوربین اولترا واید - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - همان سنسور ۱۲ مگاپیکسلی را خواهد داشت، اما مجهز به لرزشگیر اپتیکال می‌شود. لرزشگیرهای الکترونیکی تاکنون عملکرد خوبی روی دوربین‌های اولترا واید داشتند، اما ممکن است این آپدیت جدید حقه‌های جدیدتری در آستین داشته باشد.

در نهایت، دوربین سلفی گوشی جدید مثل S21 اولترا سنسور ۴۰ مگاپیکسلی خواهد داشت و همچنین درون یک حفره قرار می‌گیرد. البته با وجود رزولوشن یکسان، کره‌ای‌ها عملکردش را بهبود می‌دهند. احتمالا این گوشی جدید در ژانویه ۲۰۲۲ معرفی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - می‌شود و به همراه گلکسی S22 و S22 پلاس راهی بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone