تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10134.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای ایرباد بی‌سیم وان پلاس بادز Z2 منتشر شد: احتمال عرضه در ماه آینده

وان پلاس امیدوار است با معرفی و عرضه وان پلاس بادز Z2، درصدی از بازار هدفون‌های بی‌سیم را به خود اختصاص دهد. سال گذشته این شرکت چینی با معرفی وان پلاس بادز شروع خوبی داشت ...

وان پلاس امیدوار است با معرفی و عرضه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نور استان مازندران - وان پلاس بادز Z2، درصدی از بازار هدفون‌های بی‌سیم را به خود اختصاص دهد. سال گذشته این شرکت چینی با معرفی وان پلاس بادز - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نور استان مازندران - شروع خوبی داشت و پس از آن مدل، بادز Z را روانه قفسه‌های فروشگاه کرد که عمر باتری طولانی‌تر، پشتیبانی از شارژ سریع و مقاومت بهتر در مقابل آب را در مقابل قیمتی پایین ارائه می‌داد. حالا به نظر می‌رسد نسل بعدی‌اش با نام وان پلاس - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نور استان مازندران - بادز Z2 به‌زودی از راه می‌رسد.

رندرهای بادز Z2 نشان از شباهت زیاد آن به نسل قبل دارد. این رندرها بر اساس تصاویر واقعی طراحی شده‌اند و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نور استان مازندران - احتمالا طرح نهایی را به تصویر می‌کشند. سری‌های سیلیکونی هدفون در این طرح‌ها کاملا مشخص است و به نظر می‌رسد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نور استان مازندران - برای فعالیت‌های ورزشی مناسب باشد. علاوه بر این، هدفون جدید وان پلاس از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نور استان مازندران - سنسور پوشیدن بهره‌مند است که مانند ایرپاد زمانی که آن را از گوش خود خارج کنید، موسیقی یا محتوای در حال اجرا متوقف می‌شود.

کیس قابل شارژ هدفون جدید وان پلاس مانند نسل قبلی‌اش طراحی بیضی شکل و ظاهری شبیه قرص دارد و به وسیله پورت USB-C می‌توان آن را شارژ کرد. همچنین یک LED کوچک روی آن وجود دارد که هنگام شارژ شدن به رنگ سبز در می‌آید. مشخصات زیادی از این محصول منتشر نشده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نور استان مازندران - و گمانه‌زنی‌ها - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نور استان مازندران - تنها به قیمت مقرون به‌صرفه و ویژگی حذف نویز فعال اشاره دارند.

انتظار می‌رود هدفون جدید - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نور استان مازندران - وان پلاس مهرماه عرضه شود. ناگفته نماند سال گذشته نیز وان پلاس در همین تاریخ از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نور استان مازندران - بادز Z رونمایی کرد. گفته می‌شود در این ماه گوشی موردانتظار OnePlus 9R T نیز رونمایی می‌شود. بنابراین ممکن است این دو محصول در کنار یکدیگر معرفی و روانه بازار شوند و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نور استان مازندران - باید دید وان پلاس رویدادی برای معرفی این محصولات درنظر دارد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone