تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10136.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به Ray-Ban Stories: عینک هوشمند فیسبوک و ری‌-بن چه مزایا و معایبی دارد؟

عینک هوشمند Ray-Ban Stories که نتیجه همکاری دو شرکت مطرح در دنیاهای متفاوت است، اخیرا معرفی شده و وب‌سایت‌های خارجی به آن دسترسی پیدا کرده‌اند. این عینک هوشمند به قابلیت‌هایی مانند امکان عکاسی و فیلمبرداری ...

عینک هوشمند Ray-Ban Stories که نتیجه همکاری دو شرکت مطرح در دنیاهای متفاوت است، اخیرا معرفی شده و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - وب‌سایت‌های خارجی به آن دسترسی پیدا کرده‌اند. - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - این عینک هوشمند به قابلیت‌هایی مانند امکان عکاسی و فیلمبرداری با دستورات صوتی یا فشردن دکمه مجهز شده و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - همچنین از اسپیکر و میکروفن بهره می‌برد. در این مطلب می‌خواهیم نگاهی به تجربه وب‌سایت CNBC از این عینک داشته باشیم.

عینک هوشمند فیسبوک و ری‌-‌بن با قیمت ۲۹۹ دلار روانه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - بازار می‌شود - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - و به اسپیکرهای کوچکی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - مجهز شده که می‌تواند آن را به یک هدفون برای گوش دادن به موسیقی یا پادکست تبدیل کند. البته همانطور که می‌توان حدس زد، باید گوشی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - هوشمندتان را از طریق بلوتوث به این محصول وصل کنید. در کنار گوش دادن به موسیقی، با میکروفن‌هایی که سازنده برای کاربر درنظر گرفته، امکان صحبت کردن با آن هم وجود دارد.

Ray-Ban Stories جدیدترین تلاش فیسبوک در دنیای محصولات فیزیکی و سخت افزاری به حساب می‌آید. این کمپانی می‌خواهد در آینده کامپیوترهای پوشیدنی روی صورت کاربران قرار بگیرد، حالا فرقی نمی‌کند این محصول یک عینک با - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - طراحی استاندارد اما ویژگی‌های هوشمند باشد یا یک هدست واقعیت مجازی.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان

سال‌ها بود که از توسعه چنین عینکی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - اطلاع داشتیم، با این حال - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - Ray-Ban Stories اولین عینک هوشمند بازار نخواهد بود. شرکت اسنپ چت در سال ۲۰۱۶ از Spectacles رونمایی کرد و گوگل گلس هم سال ۲۰۱۳ از راه رسید.

عینک Ray-Ban Stories در کشورهای مختلفی از جمله ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا و کانادا به فروش - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - می‌رسد و کاربران می‌توانند آن را از فروشگاه‌های ری‌-بن یا فروشگاه‌های آنلاین آمازون و بست بای تهیه کنند. وب‌سایت CNBC چند - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - روز از این عینک استفاده کرده و مزایا و معایبش را برای کاربران لیست کرده که در ادامه نگاهی به آن‌ها داریم.

مزایای عینک هوشمند فیسبوک

اولین ویژگی مثبت این عینک هوشمند، سبک طراحی‌اش است که تفاوت کمی با عینک‌های عادی دارد. چنین موضوعی برای محصولی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - که از سوی یک شرکت فناوری به فروش می‌رسد، قدم بزرگی به حساب می‌آید. این عینک در سه سبک طراحی محبوب ری-بن شامل Round ،Wayfarer و Meteor از راه می‌رسد و البته می‌توانید - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - آن‌ها را با رنگ‌ها و انواع مختلف لنز شخصی‌سازی کنید.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان

به گفته CNBC، فیسبوک شریک مناسبی را برای توسعه عینک هوشمندش انتخاب کرده چرا که محصول همان چیزی است که از ری-بن انتظار داریم. اگر با دقت به این عینک هوشمند نگاه نکنید، متوجه ویژه بودنش نمی‌شوید. منظور از ویژه بودن، قرارگیری دو دوربین در گوشه‌های فریم و کنار لنزهای عینک است.

لوگوی فیسبوک در هیچ جای عینک یا کیس آن به چشم نمی‌خورد، البته روی جعبه آن لوگوی این شبکه اجتماعی قرار گرفته. با توجه به اینکه کاربران در کشورهای مختلف این روزها اعتماد کمتری به فیسبوک دارند، عدم استفاده از لوگوی آن روی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - عینک یک رویکرد هوشمندانه به حساب می‌آید. علاوه بر این، مردم واکنش - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - مناسبی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - به عینک گوگل گلس مجهز به دوربین هم نشان نداده بودند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان

فیسبوک و ری‌-بن به CNBC گفته‌اند که هدفشان از توسعه این عینک، ساخت محصولی بوده که - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - کاربران با حضور در زمان حال، بتوانند آنچه می‌بینند را ثبت کنند. بنابراین اگر صحنه جالبی پیش روی‌تان قرار بگیرد، دیگر نیازی نیست - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - گوشی را از جیب یا کیفتان دربیاورید و عکس بگیرید، با همان عینک می‌توانید چنین کاری - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - را انجام دهید.

همانطور که گفتیم این عینک را می‌توان با لنزهای مختلفی سفارش داد که یکی از آن‌ها شفاف است و برای کاربرانی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - که عینک نمی‌زنند، مناسب خواهد بود. البته در روزهای اول استفاده حس عجیبی به شما منتقل خواهد - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - شد.

خبرنگار CNBC در هنگام دوچرخه‌سواری از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - سوژه‌ها عکاسی کرده و با توجه به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - اینکه نیازی به استفاده از دوربین گوشی هوشمندش نداشته، توانسته به دوچرخه‌سواری و عکاسی ادامه دهد. بنابراین این عینک می‌تواند در برخی مواقع خطرات پیش روی کاربران را هم کاهش دهد.

تصاویر و ویدیوهای ثبت شده در یک فرمت چهارگوش در یک اپ به نام View به نمایش گذاشته می‌شوند؛ برنامه‌ای که فیسبوک برای عینک هوشمندش توسعه داده. کاربران می‌توانند - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - تصاویر را درون گالری گوشی هوشمندشان دانلود کنند یا اینکه بطور مستقیم آن‌ها را با اپ‌های شخص - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - ثالث مانند تیک‌تاک و اسنپ به اشتراک بگذارند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان
نمونه تصویر دوربین

برای عکاسی و فیلمبرداری - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - دو راه پیش روی شما قرار می‌گیرد. یا می‌توانید از دستور صوتی استفاده کنید یا اینکه به سراغ فشردن دکمه‌ای در سمت راست عینک بروید. با گفتن دستوراتی مانند «Hey Facebook, take a photo» - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - و «Hey Facebook, take a video» می‌توانید به ترتیب عکاسی یا فیلمبرداری کنید. راه‌حل دوم هم فشردن دکمه است - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - که خبرنگار CNBC بیشتر از همین دکمه استفاده کرده است.

یکی از دلایل این موضوع، عدم جلب توجه توسط دیگران بوده و دلیل دیگرش، عملکرد سریعتر دکمه نسبت به دستورات صوتی بوده است.

به گفته فیسبوک، شارژدهی این عینک هوشمند به ۶ ساعت می‌رسد و زمانی که آن را - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - داخل قابش قرار دهید هم شارژ می‌شود. این قاب می‌تواند تا ۳ برابر عینک را بطور کامل شارژ کند، بنابراین می‌توان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد.

معایب عینک - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - Ray-Ban Stories

اولین مشکل این عینک، عدم وجود قابلیت واقعیت افزوده است و شما نمی‌توانید محتوای دیجیتال را روی دنیای واقعی ببینید. بنابراین تنها چیزی که روبه‌روی شما قرار دارد را می‌بینید. اگرچه فیسبوک - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - در گذشته از عدم وجود چنین قابلیت‌هایی در عینک هوشمندش خبر داده بود، اما در واقعیت چنین چیزی ناامیدکننده است.

اگر از چنین مشکلی چشم‌پوشی کنیم، به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - دو دوربین ۵ مگاپیکسلی این عینک می‌رسیم که کیفیت بالایی ندارند. گوشی‌های - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - هوشمند کنونی دوربین‌های باکیفیت‌تر با امکانات متنوعی دارند و برای مثال می‌توانید با آن‌ها روی سوژه زوم کنید یا تصاویر عریض بگیرید. بنابراین - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - اگر فیسبوک - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - از دوربین‌های ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کرد، کاربران بیشتر تشویق به خرید عینکش می‌شدند. با این وجود، همین دوربین‌ها برای ثبت سریع تصاویر کفایت می‌کنند.

فیسبوک از یک چراغ - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - LED سفید رنگ در بالای سمت راست دستگاه استفاده کرده که در زمان عکاسی یا فیلمبرداری روشن می‌شود. چنین اقدامی برای حفظ حریم خصوصی کاربران بسیار کاربردی است، اما مشکل اینجاست که بسیاری از کاربران متوجه این موضوع نمی‌شوند که روشن بودن این چراغ LED به معنای عکاسی یا فیلمبرداری توسط صاحب عینک است.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان

مشکل بعدی مربوط به کیفیت صوتی این عینک هوشمند می‌شود. اگرچه در دسته‌ها - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - از دو اسپیکر استفاده شده، اما کیفیش هیچ شباهتی به ایرباد و هدفون ندارد. اگر به دنبال کیفیت صوتی بالا هستید، این عینک شما را کاملا ناامید می‌کند.

اما این تنها مشکل اسپیکرها - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - نیست. در کنار اینکه کیفیت و بلندی صدا برای کاربران رضایت‌بخش نیست، دیگران به راحتی می‌توانند به صدای آن گوش دهند که حریم خصوصی‌تان را زیرسوال می‌برد. بنابراین اگر در اتوبوس یا مغازه‌ای در حال گوش دادن - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - به موسیقی یا صحبت از طریق عینک هوشمند - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - فیسبوک باشید، دیگران می‌توانند صدای آن‌ها را گوش دهند.

مشکل آخر هم مربوط به مقاومت ساعت در برابر نفوذ آب می‌شود. این عینک در برابر آب مقاوم نیست و به همین دلیل اگر می‌خواهید از آن در ساحل یا استخر استفاده کنید، باید مراقبش باشید.

جمع‌بندی

Ray-Ban Stories یک تلاش اولیه مناسب از سوی فیسبوک برای بازار عینک‌های هوشمند به حساب می‌آید، مخصوصا اینکه با برندی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - همکاری کرده که طرفداران زیادی در سراسر جهان - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - دارد. با این حال عدم وجود قابلیت‌های واقعیت افزوده آن را تنها تبدیل به عینکی برای عکاسی و فیلمبرداری سریع می‌کند که البته دوربین‌هایش کیفیت بالایی ندارند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان

از نظر کیفیت صوتی هم نمی‌توان چندان روی این محصول حساب باز کرد و خرید ایرباد بی‌سیم مانند ایرپاد رویکرد هوشمندانه‌تری است.

در کل به گفته وب‌سایت CNBC، عینک Ray-Ban Stories شبیه یک اسباب بازی مطابق با - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - مد روز است که می‌تواند هدیه‌ای متفاوت برای تولد یا رویدادهای مشابه باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یگانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام وقت بخیر آیا رزمندگان منطقه 8 اصفهان هم کار انجام میدید؟
پاسخ: بله در رزمندگان منطقه 8 شهر اصفهان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone