تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  2. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10140.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ سال ۲۰۲۲ از نسل جدید گلکسی نوت رونمایی می‌کند؟

سامسونگ امسال برای اطمینان از موفقیت گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ تصمیم گرفت موبایل جدیدی از سری گلکسی نوت معرفی نکند. با این وجود طبق اطلاعات تازه، شاید کره‌ای‌ها برای سال آینده میلادی تصمیم ...

سامسونگ امسال برای اطمینان از - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مریوان استان کردستان - موفقیت گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ تصمیم گرفت موبایل جدیدی از سری گلکسی نوت معرفی نکند. با این وجود طبق اطلاعات تازه، شاید کره‌ای‌ها برای سال آینده میلادی تصمیم دیگری بگیرند و نسل جدید فبلت محبوب‌شان را روانه بازار کنند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Ice Universe»، شواهدی وجود دارد که از توسعه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مریوان استان کردستان - نسل - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مریوان استان کردستان - بعدی گلکسی نوت خبر می‌دهد. این منبع در حساب توییترش نوشته: «فردی در زنجیره - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مریوان استان کردستان - تامین سامسونگ شواهدی مبنی بر وجود نسل بعدی گلکسی نوت را مشاهده کرده است.»

با وجود چنین گفته‌ای، همچنان آینده سری نوت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مریوان استان کردستان - برای مثال چند روز پیش مشخص شد کره‌ای‌ها نام تجاری گلکسی نوت را تمدید نکرده‌اند که به گفته برخی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مریوان استان کردستان - منابع به معنای - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مریوان استان کردستان - پایان عمر این فبلت‌های محبوب است. در کنار این موضوع، عوامل دیگری هم می‌توانند در تولید یا عدم تولید نسل بعدی سری نوت نقش - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مریوان استان کردستان - داشته باشند؛ عواملی مثل موفقیت گوشی‌های تاشو در بازار - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مریوان استان کردستان - و همچنین ادامه روند کمبود جهانی تراشه.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مریوان استان کردستان

سری گلکسی نوت سامسونگ به دلیل استفاده از قلم S Pen طرفداران خاص خود را دارد، اما از طرفی سامسونگ گوشی تاشو جدیدش را به همراه پشتیبانی از این قلم معرفی کرده. با این حال یک گوشی ۱۸۰۰ دلاری انتخاب بسیاری از خریداران نخواهد بود.

گلکسی زد فولد ۳ تنها گوشی خارج از سری گلکسی نوت نیست که از قلم S Pen‌ پشتیبانی می‌کند و اوایل سال جاری میلادی گلکسی S21 اولترا هم با چنین ویژگی از راه رسید. با این وجود فروش پایین این سری از پرچمدارهای سامسونگ نشان می‌دهد - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مریوان استان کردستان - که قلم S Pen در ترغیب کاربران موفق ظاهر نشده است.

پیش‌تر گروهی ۱۵ هزار نفره از طرفداران محصولات سری گلکسی نوت با امضای یک کارزار آنلاین از سامسونگ خواسته بودند که در نیمه اول ۲۰۲۲ مدل جدیدی از این خانواده را به بازار بفرستد.

با وجود تمام این موارد باید دید آینده سری گلکسی نوت به چه صورت - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مریوان استان کردستان - خواهد بود و آیا سامسونگ سال آینده نسل جدید گوشی‌های این سری را معرفی خواهد کرد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone