🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  4. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36715.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

پس از فیسبوک، توییتر خبر از فروش داده ها به محققان رسوایی کمبریج آنالیتیکا می دهد [به روز رسانی]

در هفته های اخیر خبرهای بسیاری از رسوایی فیسبوک به واسطه کمپانی کمبریج آنالیتیکا منتشر شد؛ اتفاقی که منجر به لو رفتن اطلاعات میلیون ها کاربر این شبکه اجتماعی و نیز سوء استفاده از آنها برای پیش بینی نتایج ...

در هفته های اخیر خبرهای بسیاری از رسوایی فیسبوک به واسطه کمپانی کمبریج آنالیتیکا منتشر شد؛ - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تاکستان استان زنجان - اتفاقی که منجر به لو رفتن اطلاعات میلیون ها کاربر این شبکه اجتماعی و نیز سوء استفاده از آنها برای پیش بینی نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تاکستان استان زنجان - 2016 آمریکا شد. حالا گزارش شده که توییتر نیز اطلاعاتی را در اختیار کمپانی شخص ثالثی قرار داده است.

توییتر رسماً اعلام کرده که اطلاعاتی را به «الکساندر کوگان» فروخته. کوگان فردی است که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تاکستان استان زنجان - شرکت «Global Science Research» یا به اختصار «GSR» را تأسیس کرده بود.

این کمپانی اپ ویژه ای را برای فیسبوک طراحی کرده بود که به استخراج - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تاکستان استان زنجان - اطلاعات از کاربران این شبکه اجتماعی می پرداخت. بعدها این اطلاعات در اختیار موسسه تحقیقاتی کمبریج آنالیتیکا قرار داده شد و مورد سوء استفاده قرار گرفت.

بر اساس اعلام بنا بر گزارش ها GSR - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تاکستان استان زنجان - در سال 2015 برای دسترسی به داده های توییتر به مدت یک - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تاکستان استان زنجان - روز مبلغی را پرداخته بود.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تاکستان استان زنجان

به گفته توییتر در همین مدت دسترسی، GSR به اطلاعات تصادفی از میان توییت های عمومی که در - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تاکستان استان زنجان - بازه زمانی دسامبر 2014 تا آوریل 2015 (آذر-دی سال 93 تا فروردین- اردیبهشت سال 94) ارسال شده دسترسی داشته است.

با این حال این شبکه اجتماعی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تاکستان استان زنجان - اعلام کرده که هیچگونه دسترسی به اطلاعات خصوصی را یافت نشده است. مشخص نیست که کوگان و GSR با این داده ها چه کرده اند.

از آنجایی که مدت زمان این دسترسی بسیار کوتاه بوده و البته داده های یاد شده نیز به صورت اتفاقی مورد دسترس قرار گرفته اند، به نظر می رسد این اطلاعات به منظور تحقیقات به کار رفته باشند و از آنها برای کمپین های [مرتبط با انتخابات] هدفمند یا متداوم استفاده نشده باشد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تاکستان استان زنجان

به عبارت دیگر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تاکستان استان زنجان - باید گفت که به نظر نمی رسد نقض گسترده حریم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تاکستان استان زنجان - خصوصی اتفاق افتاده باشد. اساساً توییت ها و پروفایل های توییتر، - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تاکستان استان زنجان - به غیر از نوشته های توییت ها اطلاعات چندانی از کاربران را در خود ندارند.

به همین دلیل احتمالاً بعید است GSR توانسته باشد آن حجم از اطلاعاتی را که به واسطه فیسبوک به دست آورده بود، از توییتر استخراج کرده باشد.

اصلی ترین نگرانی که در مورد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تاکستان استان زنجان - کمپانی GSR وجود - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تاکستان استان زنجان - دارد این است که از نظر تئوری می تواند داده های فیسبوک و توییتر را با هم ترکیب کرده باشد تا از این طریق اطلاعات بیشتری را استخراج نماید.

 

به روز رسانی: 

بنا بر گزارش - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تاکستان استان زنجان - وبسایت انگجت کمپانی کمبریج آنالیتیکا اعلام کرده که هرگز اطلاعات توییتر را از کوگان یا کمپانی او، GSR دریافت نکرده و هرگز در زمینه هر نوع از داده های توییتر با کمپانی GSR - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تاکستان استان زنجان - همکاری نداشته - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تاکستان استان زنجان - است.

همچنین توییتر اقدام به مسدود کردن کمپانی کمبریج آنالیتیکا برای خرید تبلیغات کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلباد نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
حالتون خوبه؟ آیا طرفای معلم تاکستان طرح تعویض مایکروفر بلک اند دکر قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در معلم شهر تاکستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone