تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  2. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35406.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

روسیه امروز رکورد ارسال محموله به ایستگاه فضایی بین المللی را جابجا می کند

روسیه امروز قصد دارد محموله دیگری را به سمت ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) پرتاب کند که اگرچه برنامه جدیدی به شمار نمی رود، ولی قرار است رکورد سرعت ارسال بار به ISS را بشکند. ...

روسیه امروز قصد دارد محموله دیگری را به سمت ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) پرتاب کند که اگرچه برنامه جدیدی به شمار نمی رود، ولی قرار است رکورد سرعت ارسال بار به ISS را بشکند. در این پروژه با استفاده از فضاپیمایی به نام پروگرس (Progress) رسیدن به ایستگاه فضایی در کمتر از 4 ساعت صورت می - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پذیرد.

در حالت معمول ارسال محموله های باری و انسانی به ایستگاه فضایی بین المللی بین 6 ساعت تا دو روز طول می کشد و فضاپیمای پروگرس می تواند این رکورد را جابجا کند. با این حال برای رسیدن به این هدف، فضاپیمای مورد بحث باید زمان بندی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بسیار دقیقی داشته باشد - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - وگرنه پروژه از دستور کار خارج شده و مسیر عادی برای رسیدن - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به ISS - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - طی خواهد شد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

ملاقات با ایستگاه فضایی در فضای لایتناهی کار دشواریست و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به همین دلیل به زمان زیادی پس از پرتاب نیاز دارد. - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - فضاپیماهایی که به مقصد ISS پرتاب می شوند، ابتدا در مدارهای خیلی پایین تر قرار می گیرند و سپس به آرامی با افزایش ارتفاع به مدار ایستگاه می رسند. دستیابی به مدارهای بالاتر با - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - روشن کردن موتورهای روی فضاپیما در زمان بندی کاملاً دقیق صورت می گیرد. تنظیم سرعت و جهت حرکت این دو سازه برای پیوستن بی نقص به یکدیگر، اهمیت حیاتی دارد.

برای فضاپیماهای روسی مانند پروگرس و راکت سویوز، این عملیات به جابجایی در 34 مدار نیاز دارد که حدود 2 روز طول می کشد. البته روسیه پیش از این هم ارسال محموله به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - فضا را با استفاده از فقط چهار مدار و طی شش ساعت زمان انجام داده بود. حالا امروز آنها قصد دارند فقط از دو مدار استفاده کنند و زمان کل عملیات را به سه ساعت و 45 دقیقه تقلیل دهند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

کسب موفقیت در این پروژه به زمان بندی دقیق پرتاب و تنظیم موقعیت ایستگاه فضایی بین المللی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نیاز دارد. در - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - واقع ناسا و روسیه از هفته ها قبل برای اجرای این عملیات با یکدیگر همکاری - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کرده اند تا ISS در زمان مورد - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نظر به موقعیت دقیقی واقع در بالای پایگاه فضایی بایکونور در کشور قزاقستان برسد. اگر پروگرس به هر دلیل این موقعیت طلایی را از دست بدهد، باید سفر معمول دو روزه را برای رسیدن به ISS در پیش بگیرد.

کاهش زمان ارسال محموله به ایستگاه فضایی بین المللی برای فضانوردان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چون - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آنها دوست دارند هر چه زودتر در - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - فضای باز و وسیع ISS شناور شوند تا اینکه دو روز کامل را در فضای تنگ سویوز سپری کنند. طبق اعلام رسمی ناسا، پرتاب فضاپیمای پروگرس دقیقاً - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - رأس ساعت 2:21 بامداد روز چهارشنبه 20 - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تیر ماه انجام می - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شود و پوشش زنده این برنامه هم از ساعت 2 بامداد آغاز خواهد شد. ویدیوی زیر نحوه پیوستن فضاپیمای سویوز - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به ایستگاه فضایی بین المللی را نشان می دهد:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone