تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35408.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

احتمال مجهز شدن گلکسی S10 پلاس سامسونگ به دوربین سلفی دوگانه

طبق ادعای نشریه کره ای Bell، احتمالاً گلکسی S10 پلاس پس از گلکسی A8 و A8 پلاس سومین موبایل هوشمند سامسونگ خواهد بود که در نمای جلویی از دوربین سلفی دوگانه بهره می برد. هنوز مشخص ...

طبق ادعای نشریه کره ای Bell، احتمالاً گلکسی S10 پلاس پس از گلکسی A8 و A8 پلاس سومین موبایل هوشمند سامسونگ خواهد بود که در نمای جلویی از دوربین سلفی دوگانه بهره می برد.

هنوز مشخص نیست که - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ترکیب دوگانه سنسورهای مذکور چه مشخصاتی خواهند داشت، اما احتمالاً شاهد ترکیبی مشابه یا - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - قدرتمندتر از آن چیزی باشیم که در دو موبایل میان رده قبلی این - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شرکت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - استفاده شده بود. لازم به ذکر است که دوربین دوگانه سلفی گلکسی A8 و A8 پلاس شامل دو سنسور ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی می شد.

بهره مندی از دو دوربین کمک می کند تا بتوان عکس های سلفی با افکت بوکه باکیفیت تری را به ثبت رساند. ضمن این که در این حالت عملکرد کلی دوربین در شرایط نوری ضعیف نیز با بهبود مواجه خواهد شد.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

شایعاتی که امروز منتشر شده اند همچنین تاکیدی هستند بر بهره مندی نسخه بزرگتر پرچمدار بعدی سامسونگ از دوربین سه گانه که پیش از این - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هم در دیجیاتو به آن اشاره کرده بودیم. این که این ترکیب سه تایی از یک لنز RGB با رزولوشن بالا، - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - یک لنز تله فوتو برای فوکوس اپتیکال و همچنین لنزی با زاویه دید بالا (۱۲۳ درجه ای) تشکیل می شود.

از دیگر ویژگی های بارز پرچمداران سال آینده سامسونگ می توان به بهره مندی احتمالی آنها از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر و بهره مندی از یک نسخه سوم کوچکتر اشاره کرد. البته برخ منابع انتقال سنسور اثر انگشت به زیر دکمه پاور را گزینه ای محتمل تر -دست کم برای گهکشانی های سری S- می دانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone