تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27348.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

خبر خوب وزیر ارتباطات: فناوری 5G را علی‌رغم تحریم‌ها راه‌اندازی می‌کنیم

«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات در توییتر خبر از جلساتی برای آماده‌سازی زیرساخت‌های 5G داده است. او تاکید کرده که اگرچه تحریم‌های آمریکا سرعت ایران را برای رسیدن به این موضوع کم می‌کند ولی عزم دولت بر ...

«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات در توییتر خبر از جلساتی برای آماده‌سازی زیرساخت‌های 5G داده است. او تاکید - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - کرده که اگرچه تحریم‌های آمریکا سرعت ایران را برای رسیدن به این موضوع کم می‌کند ولی عزم دولت بر این است که هرچه زودتر این فناوری در ایران راه‌اندازی شود.

وزیر ارتباطات بارها تاکید کرده که اینترنت 5G و اینترنت اشیا از مهمترین هدفهای توسعه سال ۹۸ هستند. پیش‌تر «مرتضی طاهری بخش»، معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول به نیز دیجیاتو گفته بود که این اپراتور فناوری 5G را تا سال ۱۴۰۰ در شهرهای بزرگ راه‌اندازی خواهد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - کرد. در حقیقت اگرچه همراه اول و ایرانسل در سال گذشته تفاهم‌نامه‌هایی با نوکیا و اریکسون برای توسعه 5G در کشور امضا کرده بودند اما مسئله اینجاست که شرایط تحریم‌ها حالا شدت گرفته‌اند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی

«حسین فلاح جوشقانی»، رییس رگولاتوری و معاون وزیر ارتباطات چندی پیش در گفتگو با دیجیاتو تاکید کرده بود که علی رغم مشکلات کنونی این هدفی است که ایران در آینده نه چندان دور طی خواهد کرد:

«نمی‌خواهم بگویم ما در لبه تکنولوژی 5G هستیم، اما این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - فرصتی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - است که بتوانیم از توان داخلی‌مان استفاده کنیم. منظورم - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - این نیست که امروز در کشور 5G تولید می‌کنیم، اما بحث این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - است که در همین تکنولوژی، تجهیزات موجود ممکن است نیاز به ارتقاء داشته باشد اما در کنار این شبکه، باید زیرساخت‌های دیگری - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - هم وجود - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - داشته باشد. مانند شبکه انتقال که باید ظرفیت بیشتری داشته باشد. در این حوزه‌ها می‌توانیم از توانمندی داخلی استفاده کنیم.»

در هر حال به نظر می‌رسد که وزیر ارتباطات عزم خود را جزم کرده تا زیرساخت‌های فناوری 5G هرچه زودتر در ایران راه اندازی شود با این وجود رقابت بر سر این تکنولوژی در بین غول‌های فناوری دنیا همچنان ادامه دارد.

در همین رابطه مصاحبه دیجیاتو با رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیرامون فناوری 5G که انتهای سال - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - ۹۷ منتشر شد را ببینید:

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone